Frontpage thema's.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Hoe vinden jullie die? Ik vind het voor een basic website's totaal niet verkeerd hoor. De dingen die je wilt, goed werkende koppelingsbalk etc.

Nadelen?

Tja als je creativiteit ver te zoeken is zou ik sowieso niet aan een website beginnen.

Geplaatst door blaataap
Tja als je creativiteit ver te zoeken is zou ik sowieso niet aan een website beginnen.

:confused: Waar heb jij het nou weer over. IK vraag iets over thema's, ik zeg niet dat ik zo'n website wil.

<hr>

Chris, klopt. Doe ik dan ook liever. Maar van wat ik ervan zag was het leuk voor de basic website.

Geplaatst door XP_PC

:confused: Waar heb jij het nou weer over. IK vraag iets over thema's, ik zeg niet dat ik zo'n website wil.

<hr>

Chris, klopt. Doe ik dan ook liever. Maar van wat ik ervan zag was het leuk voor de basic website.

Blaataap bedoelt dat als iemand zo'n thema neemt, hij/haar beter helemaal niet aan een website kan beginnen, omdat de creativiteit dan niet echt top is.

Ja, dat snap ik. Alleen als je gewoon wat informatie online wilt hebben oogt dit nog altijd beter dan een lange lap tekst met wat hyperlinks.

Het voordeel van de FP thema's is ook het nadeel:
Iedereen kan ze gebruiken en doet dat dus ook.

Zo'n pagina daar druipt het amateurisme vanaf.
Ik kijk dan 100 keer liever naar een kale pagina met links.

Nou ik niet.

Dus zeg maar een worddocumentje waar je jezelf helemaal gek scrold. Nee bedankt.

Ik moet eigenlijk zeggen dat ik nog nooit een van de thema's van het uibreidingspakket FP XP ben tegengekomen. Kan jij een site laten zien?

Nou, een worddocumentje is net zo erg..
Maar denk maar aan de w3c site; daar moet je af en toe best scrollen (of de anchors gebruiken). Ik heb daar geen problemen mee.

En ik zou echt niet uit mijn hoofd weten welke themes er in FP XP zitten...

Geplaatst door XP_PC

Zucht, met Frontpage maak je toch websites of stam ik uit de oertijd?

Geplaatst door blaataap

Zucht, met Frontpage maak je toch websites of stam ik uit de oertijd?

Oegaboega?

Klopt, maak je website's mee. En ik heb FP XP met extra thema's. Ik keek er zojuist even in. En daarom vroeg ik het.

Graag ervaringen van mensen nu en geen vooroordelen aub :thumb:.

Geplaatst door XP_PC

Oegaboega?

Klopt, maak je website's mee. En ik heb FP XP met extra thema's. Ik keek er zojuist even in. En daarom vroeg ik het.

Graag ervaringen van mensen nu en geen vooroordelen aub :thumb:.

Nouja, ik had Office XP hier nog van iemand geleend (en vergeten terug te brengen :D) dus heb ik het maar 's geinstalld. Ik moet zeggen; ze zuigen echt. Een aaneenhanging van n00bigheid gewoon.

Mijn conclusie => NIET GEBRUIKEN.

Ik vind Frontpage een heel handig hulpmiddel om kids van gr6 en gr7 van de basisschool te laten zien hoe websites in elkaar steken. Ze kunnen makkelijk zelf oefenen en je kunt ze in de bron laten zien hoe het staat uitgeschreven.
Als je zelf met FP aan de slag gaat merk je na een kwartiertje dat het sneller werkt met gelijk typen in de bron, dus dan ga je wel op zoek naar een goeie editor of zelfs het kladblok (of desnoods naar Dreamweaver).

Desnoods, ja. In Dreamweaver kun je ook tekst intypen. Een editor als 1st page (Evrosoft) bied ook de mogelijkheid je page te viewen, maar dan zie je het niet steeds in beeld.

Dat bedoel ik.

Dat vreselijke amateurisme valt ook wel weer mee lijkt me :rolleyes:.

:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan