Frontpage traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harryman

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2001
Hoi,

Mijn frontpage werkt onzettend traag, om gek van te worden. Steevast krijg ik de melding, er is een onverwachte fout opgetredenm sluit alle programma's voor meer geheugen. Ik heb bijna geen programma's meer openstaan.
Als ik een hyperlink in wil zoegken kan ik all rust twee biertjes drinken voordat de link daadwerkelijk is ingevoegd. En dan heb ik nog mazzel ook. Andere vensters zijn op dat moment ook niet te openen. Zitten vast.
Frontpage (2000) vertraagt mijn systeem ontzettend. Erg irri. Dit moet toch anders kunnen. Tenminste bij navraag bij mensen die ook FP gebruiken hebben hier, geen of minder last van.

Iemand een idee wat ik kan doen om het weer vlotjes te laten verlopen? De rest van mijn systeem verloopt allemaal soepeltjes en vlotjes.

Harryman

Waar moet (jouw)frontpage zijn pagina's vandaan halen? Is dat vanaf dezelfde schijf als waarop je werkt of staan die bestanden op een andere schijf. Ik werk al jaren met frontpage en het enige wat ik kan bedenken is dat hij (frontpage) zijn pagina's uit een moeilijk te bereiken map haalt......

Hoi Bruno,

Ik heb de pagina's op de schijf staat van waar ik werk in
gemaakte webmappen die in mijn documenten staan.
Als ik een bestand open zie ik wel een bericht dat Frontpage bezig is de bestanden van de server te halen.
Kan dat er mee te maken hebben?

Harryman

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan