frontpage werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

diniws

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mei 2010
Hallo,ik heb nu toch wel een probleem.Mijn frontpage publiceert wel maar als ik op mijn website kijk zie ik niets,
groetjes diniws

Tja, wij zien ook niets. Niet je Frontpage (en de instellingen daarvan), en ook je site niet.
Dan wordt het wat lastig om een diagnose te stellen en aan oplossingen te denken. ;)

Kan je wat meer vertellen over het precieze probleem (bv. deed FP het eerst wel? hoe weet je zeker dat FP gepubliceerd = geupload heeft?), en vooral ook: heb je een link naar de site?

Met vriendelijke groet,
CSShunter

frontpage

Het probleem is gelukkig al opgelost,bedankt voor de reactie,
groetjes Dini

Het werkt nog steeds niet goed.Als ik iets in mijn mappen zet publiceerd frontpage het n iet.Ik heb een nieuwe map gemaakt en dan werkt het wel maar in eerste instantie niet.Dan verwijder ik het plaatje weer en zet het er weer overnieuw in en dan zegt frontpage het veroorzaakt een conflict externe bestanden overschrijven en dat doe ik en dan werkt het weer wel.Kan het zijn dat frontpage beschadigd is.Ik heb dit namelijk gekregen toen ik er mee bezig was en er een technische storing kwam bij mijn host,maar die zeggen dat ze niets hebben gedaan.Zou ik frontpage misschien opnieuw moeten installeren?
gr.Dini
http://diniwebsite.nl

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan