frontpage

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben dan geen homepage expert maar je kunt geen plaatjes linken vanaf je eigen harde schijf...die zul je ook moeten uploaden

Oftewel...op je harde schijf staan die afbeeldingen in een mapje met een bepaalde naam als het goed is. Dit mapje moet je ook aanmaken op de server en dan daar je afbeeldingen naar uploaden.

gossie ik probeer ook even iets nu heb ik alles alleen tekst :eek:

ik heb een frame moeten nu ook de linkse boven en hoofd allemaal index htm heten?:confused:

Je moet 1 pagina hebben waar je frames allemaal in staan, en die moet index.htm heten.
De rest volgt dan vanzelf :)

:D

Plaatjes moet xxx.jpg zijn en niet zoals jij ze erin hebt staan met htm erbij.

J:cool:

hoi

dank je ik zal er ff kijken Bij de eerste heb ik al vaak gekeken en er ook al iets van geleerd. Dank jullie
Voorlopig ben ik er ff niet ben nu op vakantie dus sorry als jullie geen tegenbericht meer krijgen ;) tot ziens maar ik kom zeker terug heb geen rust en wil het toch klaar maken he:D

help help

Nu ben ik weer opnieuw begonnen maar het is nog een nou ja rommeltje
Ik krijg mijn index (in frames er niet op) ik had kruisjes als afb wie kan even mij helpen plaese?

Ik wilde de index mee sturen maar kan niet zegt het form jammer anders hadden jullie kunnen kijken wat er misschien mis mee was omdat op de site niks te zien is

ok.. dit ziet eruit als "de" frontpage fout:

alle bestanden staan nog lokaal gekoppeld; er bestaat immers geen mijn documenten/mijn webs/.... op de xs4all server.

t.

probeer eens in Frontpage een map aan te maken, waar ook je website zelf staat
importeer daar alle foto's die je gebruikt, op de website dan.
en koppel alle fotos's die niet goed zijn op www. dan opnieuw naar deze nieuwe lokatie
heb je alles opnieuw gekoppeld dan de site weer uploaden naar je provider.

Bedankt voor jullie snelle reactie Ik ga vanavond even proberen. Ik heb al eens alles in een aparte map geplaats met de hele site erin en dat werkte ook niet Maar ik probeer het zeker nog eens wie weet Mijn dochter heeft ook een site gemaakt in fronpage en die zei dat alles wel goed ston Zij heeft alleen bij een ander ze erop gezet en dat kan ik helaas niet doen omdat deze te groot was (is voor een vereniging)
Ik probeer het in ieder geval en laat ff weten of het is gelukt

Tot zover bedankt :D

hoi

ben ik weer:(

ik heb het geprobeerd maar lukt ook iet Nu heb ik alles terug gezet.Ik heb even gesnuffed op sites en nu valt me op dat bij de meeste in de broncode bij de html index ook de url staat Ja ik ben niet duidelijk denk ik? ik heb van alles geprobeerd om ook dat klaar te maken maar lukt ook niet echt. Jammer genoeg lukt het me niet om de htm code hier te plaaatsen anders was het makkelijker geweest denk ik? Weet iemand misschien waar ik precies bij de htm mijn url moet zetten? Of is dit weer een domme vraag of aktie?
:confused:
groetjes van keeze

ik wil hem zo graag plaatsen ben er al te lang mee bezig:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan