frontpage

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je probleem ligt bij je plaatjes.
Vrij simpel op te lossen.

Bij het maken van een homepage dien je op je computer een map te hebben waar je files voor de betreffende homepage in komen.

Dit is dus logisch, omdat je heel de map -alle files- moet uploaden naar je host.

Hetgeen dus inhoud dat je OOK AL je plaatjes in DEZE map moet hebben.

Je html files, plaatjes en eventule javascripts en css files horen bij de betreffende homepage.
Een link in je html files kan en mag dus alleen maar gelinkt zijn naar bestanden/files in deze map.

Dus zet al je plaatjes in je homepagemap.
Open nu Frontpage en vervang de oude plaatjes (linken naar je c:/anderemap/voertuigen/fietsen/stuur.jpg) door de nieuwe en deze linkt dus alleen maar stuur.jpg

:cool:

Laatst bewerkt:
Hoi

ik ben wel heel dom denk ik.
ik heb:

een map met image/ fotos/ gift dus 3 mappen en een map private die mappen samen heb ik in my web staan voor de rest heb ik alles wat er ook stond upgelaod met total commander. Nu wet ik het ff niet meer dan Ik heb dan toch alles erbij?

Zou dan in principe goed moeten zijn.
Maar kijk een als je een pagina geopend hebt in html mode.
Staan de linken van de plaatjes
als image/plaatje.jpg
of staat er nog C:\documenten\myweb\images\plaatje.jpg

Als dat laatste het geval is even kijken of je de linken die FP maakt in te stellen zijn.
Kijk in de Help van Fp.
Zelf heb ik FPExpresse.
Maak ik een nieuwe pagina en ik voeg een plaatje in dan staat er C:\ pad\homepagemap\plaatje.jpg.
Maar sla ik eerst de pagina op, en ik voeg dan een plaatje in, dan staat er plaatje.jpg
En toch staan beide plaatjes - het is hetzelfde plaatje- in de homepagemap.

:cool:

Hallo daar ben ik weer.

De plaatjes staan er zo in img border="0" src="../../gift%20afb/boompje.gif"></a></p>

Maar nu ik heb zitten te rommelen om alles goed te krijgen, en te controleren heb ik dingen uit totlcom. gehaald Ja resultaat alles weg> Nu ben ik weer opnieuw begonnen (had het wel ff op stick gezet0 Nu heb ik alles weer zover klaar. Nu kan ik om te beginnen mijn pagina's niet in het frame laten openen Deze openen nu als een gewone bladzijde zonder dat het vaandel en inhoud erbij staat. Ik wel alles op "hoofd "gezet zodat hij dat gedeelte daar ook zou openen. Dit funktioneerde eerst wel goed. Wat heb ik nu niet goed staan?
Dan ander vraagje ?
ik begrijp dat je eerst alleen de index pag moet upl. Moet dit eerst in de www map? En daarna de rest ook? of alleen de index?

Ben wel vervelend he Maar over de plaatjes vraag ik nu maar even niets Daar weet ik nu nog niet van of ze werken.
groetjes van keeze

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan