frontpage

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je weet dat je hier een geldige licentie voor moet hebben.
kijk eens op deze google pagina.

nee is een trail versie
misschien had iemand het nog en kon inpakken en sturen naar me is ook goed heb allen maar frontpage nodig

Afgezien van het feit dat het illegaal, want piraterij, zou zijn om jou frontpage even op te sturen kun je het programma ook gewoon maar beter niet gebruiken. het is zwaar verouderd en zelfs de maker, Microsoft, raadt het tegenwoordig af. Je kunt beter Kompozer even proberen, dat is gratis te downloaden van http://www.kompozer.net/

ja dat weet ik wel
maar de website van onze voetbal vereniging hebben we daarmee gemaakt
en ik ben al met andere bezig geweest dreamweaver en joomla
veel te moeilijk ik snap frontpage en kan ik dingen mee veranderen

zodoende mijn vraag
tja illegaal het is wat je zegt zo oud microsoft zal daar niet om malen denk ik

Je weet dat je hier een geldige licentie voor moet hebben.
kijk eens op deze google pagina.

Ik heb een geldige licentie van FrontPage 2003, maar niet het programma zelf. Zou dat toch wel eens willen bekijken, dus als iemand een betrouwbare download-link weet (liefst van de engelse retail-versie), dan houd ik me aanbevolen.

Laatst bewerkt:
Hoi Cornjaco,
Ikzelf heb ook een geldige licentie van FrontPage 2003, plus het programma zelf. Maar binnen een jaartje was mijn conclusie dezelfde als die van Naarling op 17 juni 2010 19:53 -->
... kun je het programma ook gewoon maar beter niet gebruiken. het is zwaar verouderd en zelfs de maker, Microsoft, raadt het tegenwoordig af. Je kunt beter Kompozer even proberen, dat is gratis te downloaden van http://www.kompozer.net/
Behalve verouderd, geeft FrontPage ook domweg foute html-codes en/of browser-specifieke codes waar alleen Internet Explorer iets mee kan doen.
Als je valid html wilt en een website die gewoon crossbrowser is, kan je FP gebruiken en die met de hand in code-view proberen te corrigeren, of je kunt afstappen van FP en bv. Kompozer gebruiken.
Het laatste is aan te bevelen, want met de hand FP corrigeren komt doorgaans uit op: helemaal opnieuw maken.
Die tijd, moeite en ergernis kan je je dus besparen. :)

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan