frontpageweb publiceren na ftp publicatie fout, public map resetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

computer1234567

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2008
hallo, misschien kan iemand mij helpen.
ik heb een frontpage webbestand naar ftp://85..... gepubliceerd met publiceer-web van frontpage. toen ik begreep dat dat niet goed was heb ik alle bestanden gedelete met het tijdskenmerk van het moment van het uploaden. nu heb ik wsftp gedownload want ondanks dat ik frontextensies enabled heb zegt het frontpage programma dat mijn server die niet ondersteunt. als ik de public map open om mijnweb naar te verplaatsen zitten daar veel bestanden in. kan ik de public map leegmaken om te zorgen dat eventuele fouten ontstaan tijdens die eerste verkeerde publicatie weg zijn, of horen al deze bestanden in de publicmap te zitten?
8 mapjes: private, vti (5), cgi-bin, images
en 11 bestanden:.htaccess, 400.shtml, 401, 403, 404, 405, vti_inf.html, index.html,line.jpg, logo.jpg,postinfo.html
en als ik nu met ftp ga publiceren moet ik in directadmin dan frontpage extensies wel of niet enabelen? en als alle bovengenoemde mapjes moeten blijven naar welk mapje moet ik mijnweb dan slepen?
dank voor een reactie

Als het goed is dan heb je van je webhost een aantal gegevens gekregen zoals FTPhost, FTP dir, username en password. De locatie van de "FTP dir" daar moet je je bestanden naartoe sturen.

En bij je provider uiteraard de Frontpage extensies activeren.
Dat je nog een provider hebt die dat heeft vind ik al heel wat want het gaat er langzaam maar zeker uit hoor.

dank voor jullie reactie, ik zie geen FTP dir, ik heb het naar IP adres gestuurd en heb het los in de public map gezet, bij al die andere bestanden. En index.htm heb ik na het uploaden index.html gerenamed, en als je daar nu op klikt dan is de site te zien. er is iets misgegaan met de domein aanvraag dus daar moet ik nu op wachten. dank voor hulp

FTP dir moet je niet letterlijk nemen, het is enkel de doellocatie voor je FTP programma.
Die naam wordt bepaald door de webhost en krijg je gewoonlijk met je inloggegevens.

Ik heb net gekeken in de inloggegevens die ik gestuurd heb gekregen, er zit een ftp server in maar dat is ftpdomeinnaam die nog niet werkt. maar ik zag net dat ik IP/~ kan gebruiken tot domeinnaam resolves. en...dat werkt, daar kan ik de website nu zien. dank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan