frosewire

Status
Niet open voor verdere reacties.

dj technics

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2007
Berichten
367
ik heb een ubuntu versie geninstaleerd op mijn laptop.
ik wouw limewire instaleren maar een vriend zei da ik beter frosewire kon gereuken.
ik heb da gedownload ma ik krijg da ni geinstaleerd.
ik heb geprobeert door sudo apt-get frosewire
en dan vraagt die passwoord en dan zegt die ongeldig packet og zoiets.
kan iemang helpen

dj technics
 
ik heb een ubuntu versie geninstaleerd op mijn laptop.
ik wouw limewire instaleren maar een vriend zei da ik beter frosewire kon gereuken.
ik heb da gedownload ma ik krijg da ni geinstaleerd.
ik heb geprobeert door sudo apt-get frosewire
en dan vraagt die passwoord en dan zegt die ongeldig packet og zoiets.
kan iemang helpen

dj technics

probeer FROSTWIRE ipv frosewire.
(ps: wrm typen veel Nederlanders instaLeren ipv instaLLeren, ik dacht dat jullie zo goed in taal waren en wrm typt men toetsenbord ineens. tijdens het intypen van deze zin, in qwerty [vraagteken] (ik vond het vraagteken dus niet met qwerty))
qwerty is al opgelost :d
 
frostwire

probeer FROSTWIRE ipv frosewire.
(ps: wrm typen veel Nederlanders instaLeren ipv instaLLeren, ik dacht dat jullie zo goed in taal waren en wrm typt men toetsenbord ineens. tijdens het intypen van deze zin, in qwerty [vraagteken] (ik vond het vraagteken dus niet met qwerty))
qwerty is al opgelost :d

ik heb de filename nog eens nagekeken en het is dus effectief frostwire
 
(ps: wrm typen veel Nederlanders instaLeren ipv instaLLeren, ik dacht dat jullie zo goed in taal waren en wrm typt men toetsenbord ineens. tijdens het intypen van deze zin, in qwerty [vraagteken] (ik vond het vraagteken dus niet met qwerty))
qwerty is al opgelost :d
Waarom maak jij je druk over de taalkennis van iemand anders? Niet iedereen beheerst de Nederlandse taal om dit "perfect" te schrijven.:rolleyes: Wij Nederlanders typen trouwens "waarom" en niet "wrm".;)
 
ik heb de filename nog eens nagekeken en het is dus effectief frostwire

Maar voor de volledigheid:

sudo apt-get install frostwire

eventueel als je pakketten zoekt en je weet de naam niet helemaal kun je naast 80000 andere manieren ook gebruik maken van

sudo apt-cache search [deel van de pakketnaam]
 
Laatst bewerkt:
Waarom maak jij je druk over de taalkennis van iemand anders? Niet iedereen beheerst de Nederlandse taal om dit "perfect" te schrijven.:rolleyes: Wij Nederlanders typen trouwens "waarom" en niet "wrm".;)

ja maar dat valt me op dat er zoveel zijn die dat fout typen, als jullie dat willen mogen jullie dat blijven doen hoor , geen probleem, maar het was toch het gepaste moment op dit tersprake te brengen.
En wrm is geen fout maar een afkorting, ik zit op unif (universiteit) en om notities te nemen korten we nogal veel af en die zijn zo gewoon geworden dat ik ze bijna altijd gebruik tenzij ik er op let zoals nu ;)
En ik had ook commentaar gekregen op men eerste post dat ze er niets van begrepen, beetje dialect ;)
 
Ik krijg frostwire met apt-get install niet geinstalleerd, wel via de source, maar je hebt ook java nodig en die krijg ik na heel veel gerotzoi niet aan de praat; zelfs als ik de installatievoorschriften op java.com precies volg...
 
I.laurens@laurens-laptop:~$ sudo apt-get install frostwire
Pakketlijsten worden ingelezen... Klaar
Boom van vereisten wordt opgebouwd
Reading state information... Klaar
Pakket frostwire is niet beschikbaar, hoewel er naar verwezen wordt door
een ander pakket. Mogelijk betekent dit dat het pakket ontbreekt,
verouderd is, of enkel beschikbaar is van een andere bron
E: Pakket frostwire heeft geen installeerbare kandidaat
laurens@laurens-laptop:~$

dit krijg ik als reactie ik ga eens kijken of het met het zoeken wel lukt ma ik krijg dus "niets" van plugins geinstaleert zoals java of flash player. ik heb da al gedownload en al elke mogelijke versie geprobeerd ma het lukt ni. dus als iemand daar een oplossing voor weet.
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg frostwire met apt-get install niet geinstalleerd, wel via de source, maar je hebt ook java nodig en die krijg ik na heel veel gerotzoi niet aan de praat; zelfs als ik de installatievoorschriften op java.com precies volg...

JAVA kan je ook via ADD/REMOVE (applications>>add/remove) installeren
 
laurens@laurens-laptop:~$ sudo apt-get install flashplugin-nonfree
Pakketlijsten worden ingelezen... Klaar
Boom van vereisten wordt opgebouwd
Reading state information... Klaar
Voorgestelde pakketten:
konqueror-nsplugins msttcorefonts ttf-xfree86-nonfree xfs
De volgende NIEUWE pakketten zullen geïnstalleerd worden:
flashplugin-nonfree
0 pakketten opgewaardeerd, 1 pakketten nieuw geïnstalleerd, 0 te verwijderen en 0 niet opgewaardeerd.
Er moeten 0B/18,1kB aan archieven opgehaald worden.
Na het uitpakken zal er 160kB extra schijfruimte gebruikt worden.
Voorconfigureren van pakketten...
(Database inlezen ... dpkg: fout bij afhandelen van /var/cache/apt/archives/flashplugin-nonfree_9.0.48.0.2+really0ubuntu12_i386.deb (--unpack):
fout in buffer_read(fd): bestandenlijst-bestand voor pakket `app-install-data': Input/output error
Fouten gevonden tijdens behandelen van:
/var/cache/apt/archives/flashplugin-nonfree_9.0.48.0.2+really0ubuntu12_i386.deb
Afhandeling werd afgebroken omdat er te veel fouten waren.
E: Sub-process /usr/bin/dpkg returned an error code (1)

en wa kan ik hier aan doen
 
add/remove

via add remove krijg ik
"E: /var/cache/apt/archives/liba52-0.7.4_0.7.4-11_i386.deb: fout in buffer_read(fd)"
 
Dan zul je even moeten wachten op iemand dat er wat meer van kent bv. RX SHORTY, die helpt me ook altijd als k in de problemen zit.

kunt gij naar hem een prive bericht sturen om hier eens te komen kijken ik kan met mijn acount alleen op het forum en berichten ontvangen
 
upgrade

volgens ne vriend was er iets mis me mijn library en moest ik "sudo apt-get upgrade" doen ma da lukte ni en dan heb ik "sudo apt-get update" gedaan en da lukte wel.
nu heb ik geprobeert me "sudo dpkg -i gstreamer0.10-plugins-base" ma da lukt ook ni en nu heb ik ook al een atitude geprobeert. ma ik geraak er ni aan uit.
P.S bedankt om het bericht te versturen en voor de hulp

(hoop dat het nog in orde komt)
dj technics
 
volgens ne vriend was er iets mis me mijn library en moest ik "sudo apt-get upgrade" doen ma da lukte ni en dan heb ik "sudo apt-get update" gedaan en da lukte wel.
nu heb ik geprobeert me "sudo dpkg -i gstreamer0.10-plugins-base" ma da lukt ook ni en nu heb ik ook al een atitude geprobeert. ma ik geraak er ni aan uit.
P.S bedankt om het bericht te versturen en voor de hulp

(hoop dat het nog in orde komt)
dj technics

Ge kunt ook probere om recovery-mode te doen.
Ik draai een dualboot en ik moet int begin men OS kiezen en dan kan ik ook recovery-mode kiezen, ik weet ni hoe da zit zonder dual-boot, maar ik kreeg men ubuntu gewoon totaal ni mer opgestart en dan heb ik recovery ff late lope, na 5 minute krijde dan een terminal in 'dos-mode' dan heb ik 'reboot' getypt en dan enter drukke en dan herstarte hij en marcheerde hij trug. En ik had al men bestanden en instellingen van dervoor nog volledig intact :d.

(eindelijk is int Belgisch kunne antwoorde, anders verstan ze het hier ni ;))
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan