Frozen screen tijdens gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Donald1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2013
Ik heb een probleem. Ik ben er al heel lang mee bezig om het op te lossen maar dat is nog niet gelukt en ik ben ten einde raad.

Ik ben Donald, student, ik weet niet heel veel van computers maar genoeg zodat ik meestal wel begrijp waar het over gaat en ik vind het leuk om te gamen. Als je de tijd zou willen nemen mijn verhaal aan te horen dan zou ik dat geweldig vinden.