fs 2002 multiplayer probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

remcos

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2003
hallo ben weer ff begonne met fs als ik single player doet doet ie het goed...

ga ik over lan spelen kan ik geen vluchtplan laden en mn kist loopt te springen op de baan..

heb al uninstall gedaan helpt niks...

iemand nog ideeen ??

alvast bedankt ??

wat is fs, wat zijn de specificaties van fs en wat heb je in je computer zitten aan onderelen als processor,grafische kaart , gehuegen etc?

fs = flightsimulator hij draaide vorige week perfect en nu niet meer aan mij systeem kan het liggen

fs draait van af 233mhz en 64mb ram en 32 video ofzo

ik heb 1ghz 40gb hd 265 ddr ram 64mb videokaart...

hij draaide goed en opeens doet ie dit weet niet wat ik gedaan heb door dat hij nu dit doet..

wel had ik last van virus maar die is dr inmiddels afff...

heb je onlangs nog iets aan je computer veranderd? andere kabels? verp[laatst verder van de modem/router af? nieuwe hardware erin gezet?

heb je misschien nog iets veranderd aan je beeld instellingen? of iets anders software matigs veranderd waarvan je zelf denkt, nou daar kan het ook nog aan liggemn?

krijg je nog foutmeldingen te zien?

neej aan de kaart heb ik niks veranderd

wel heb ik bij fs dingen ingesteld maar of ik het hoog of laag instel helt niks....

aangezien de problemen ontstaan als je gebruikt maakt van de lan, check eens of alleen dit spel op een lan moeilijk doet, of dat ook andere programma's moeite hebben als je ze op een lan gebruikt.

kom er net achter dat het nu OOK met single player doet zo ff andere games checken heb driver update geinstaleerd voor videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan