[FSX] Kan mijn pc het aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gijsneter

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2010
Hallo,

Ik ben van plan om binnenkort microsoft FSX te kopen. Nu lees ik op verschillende site's dat je toch een redelijk goeie pc nodig heb om dit te spelen.

Ikzelf heb een laptop die zelfs BF3 op High Setting's aankan, dus ik dacht wel dat het zou kunnen.

Mijn Specs:

Asus K53SV Laptop
Videokaart: nVidia GeForce GT 540M 2gb.
Harde schijf: 640 GB.
RAM: 4GB
Processor: Intel i5 second gen. (@2.2 GH volgensmij)

Kan ie het aan?

Bedankt voor de antwoorden! (Als je meer specs nodig hebt, laat het me weten en ik zoek het even op voor je!)

Groetjes,
Gijs.

Gaat prima lukken hoor! Spel is al een tijdje oud, kost alleen veel hardeschijfruimte.

Jep, dat dacht ik zelf ook al, maar ja toch voor de zekerheid he.

Oohja, er komt op woensdag trouwens een nieuwe uit (Microsoft flight.)

Maar volgensmij is dat alleen maar rondvliegen op Hawai. En niet echt 'commericele vluchten'.

Ik hou namelijk meer daarvan, dus dan is het toch verstandiger om die te kopen?

Groetjes

Hehe, dat moet je zelf weten, en natuurlijk even de systeem eisen bekijken. Maar denk niet dat dat een probleem gaat worden.

Maar weet je wat er dan op die nieuwe vooral gaat gebeuren?

(Heb je btw al lang niet meer op battlefield gezien! D: )

Geen flauw idee! Ik ben niet zo in de FS series.

(Ja klopt, speel het niet zo veel meer :P Verder tevreden met je laptop?)

Haha oke. Ja ben heel tevreden. Hij werkt goed (Laatste tijd wel een stuk langzamer :( ) en hij kan heel veel spellen aan :)

Hij doet wat ie moet doen, en daar ben ik blij mee

Ik raad je die nieuwe fs af, als je wereldwijd met costums en packaged wil vliegen moet je tog FSX kopen. (hij is in prijs verlaagd)

Hoi Aymar,

Waar is de prijs verlaagt? Op Bol.com was ie van €30,- naar €20,-, dus daar wou ik m eigenlijk kopen.

Hoi Jasper,

Het moet voor zaterdag binnen zijn (mijn verjaardag :P ) Dus dat gaat hem helaas niet worden!

Toch bedankt voor je suggestie. Aymar, als jij nog een website weet, laat het maar weten hoor! ;)

Crash, bedankt maar ik denk dat ik hem via Bol.com ga doen, is toch wat vertrouwder :) En volgensmij ligt hier ergens nog een tegoedbon van een tientje, dus dat komt wel goed :)

Azerty, maar ook Wehkamp zijn betrouwbaar hoor. Er zitten ook andere betrouwbare bedrijven tussen.:thumb:

Azerty heb ik zelf nog nooit van gehoord. En Wehkamp duurt het 4 weken lang, dat is iets te lang. Het moet nl. voor zaterdag binnen zijn ;)

Ons mam betaalt het trouwens, en ze vertrouwt Bol.com beter. Het moet zaterdag binnen zijn omdat ik dan jarig ben ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan