FSX Scenery add on

Status
Niet open voor verdere reacties.

rens93

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2008
Hallo,

Since een tijd heb ik Flight Simulator X gekocht een geïnstalleerd. Nu probeer ik de gedownloade Scenery van Amsterdam Airport er in te zetten maar blijkbaar pak hij hem niet. Ik heb van alles geprobeerd. Soms krijg ik helemaal niks behalve land schap en een baan dus dan is Schiphol op ene weg, Soms heel veel bomen en ik heb ook wel een keer gehad dat alles door elkaar stond.
Ik hoop dat iemand bij kan helpen.

Alvast bedankt,
Rens

in wat voor formaat download je de scenery? bij mega airport heathrow had ik een .exe bestandje, die pakte de scenery automatisch uit naar de juiste map. Als je een .exe hebt moet je die starten. Welke bestanden heb je precies gedownload?

ik heb 2x .dl een map met Textures met bitmap bestanden en een scenery map .bgl en .off bestanden, verder heb ik ook nog een .SCR bestand named settings. en een tekst doc. met 'scerery_enteries'.
Ik hoop dat je er wat mee kan.

ok, ik heb ongeveer hetzelfde voor mega airport heathrow. staan deze bestanden al in de map C:\Program Files\Microsoft Games\Microsoft Flight Simulator X\Aerosoft\Mega Airport Amsterdam ?? zo niet, maak deze map dan aan, kopieer alle gedownloade bestanden hierin, en probeer dan eens of alles werkt. het enige wat je zult zien is stilstaande vliegtuigen van met name KLM, graphics zijn niet echt geweldig, maar kijk maar of het werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan