FSX SyrianAir Add-On

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilootnour5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Hoi!

Ik zoek al lang naar een Add-On voor de game FSX. Ik zoek het vliegtuig SyrianAir
Maar overal waar ik kom, kom ik het oude vliegtuig tegen. Dit vliegtuig is al in geen jaren meer in gebruik. Toch staat het nieuwe vliegtuig nog steeds niet online. Ik weet niet of ik nou fout zit, maar ik kan het nergens vinden. Misschien heeft iemand van jullie hier een betere neus voor om iets te vinden. Ik heb gegoogled maar geen resultaat.
Het type van het vliegtuig is een Airbus A-320 of daar in de buurt. Het is in ieder geval een Airbus A-3 . .

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Heel erg bedankt. Dat is de nieuwe. Alleen is dit de airbus A-380, en die heeft SyrianAir niet. Het zou om een A320. Maar deze is ook super! Hoe heb je hem gevonden? Zo kan ik ook verder zoeken naar de goeie!

MrMusic, ik heb me geregistreert een heb het gevonden! Heel erg hartelijk bedankt voor je snelle hulp!!!

Ik heb toch nog wat probs, er is een ReadMe.txt and die heb ik geopend om te kijken wat ik moest doen, maar toch snap ik het niet. Zou je het een beejt uit kunnen leggen voor me?

Repaint of Syria Airways For Wilco A320 by Omar Al-Safi

omarsmak@hotmail.com
=============================================
1- Create folder in X:\Program Files\Microsoft Games\Flight Simulator 9\Aircraft\feelThere PIC A320IAE name it Texture.SYR .

2- Copy all files in this folder X:\Program Files\Microsoft Games\Flight Simulator 9\Aircraft\feelThere PIC A320IAE\Texture.HOUSE to Texture.SYR folder you created .

3- Copy all files in Texture.SYR (the folder in ZIP archive) to E:\Program Files\Microsoft Games\Flight Simulator 9\Aircraft\feelThere PIC A320IAE\Texture.SYR .

4- Copy this line to Aircraft.CFG in X:\Program Files\Microsoft Games\Flight Simulator 9\Aircraft\feelThere PIC A320IAE and change the X to number of yours :-

[fltsim.X]
title=Feelthere A320 IAE Syria
sim=FeelThere_A320IAE
sound=
model=
texture=SYR
atc_airline=Syria
panel=
checklists=
atc_id=YK-AKF
atc_flight_number=SYR813
atc_heavy=0
ui_manufacturer=feelThere/Wilco Airbus Series Vol 1
ui_type=A320 IAE
ui_variation=Syria Airways
visual_damage=1
description=Airbus Series Vol.1\nDeveloped by www.feelThere.com \nPublished by Wilco Publishing www.wilcopub.com\n\nSupport at www.feelthere.com - www.wilcopub.com

Dat is om het vliegtuig in de nieuwe kleuren te maken, wil je dat?

Nee ik wil hem gewoon normaal laten. Maar als ik de map in mijn map van mijn vliegtuigen plaats, ziet FSX hem niet....?

Dit is toch niet het vliegtuig dat ik wilde. Het zijn alleen de plaatjes. En ik wil het volledige vliegtuig... Iemand nog een idee?

Ik heb hem gekregen van iemand die hem liet zien op YouTube.
Vraag opgelost, toch bedankt iedereen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan