FTD Altarnatief

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker46

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
Welkom Allemaal!

Helaas sluit het FTD gebeuren en nog een paar andere altarnatieven hun deuren, dus ik ben wel benieuw naar zo'n soort gelijk programma als FTD(3). Uiterraad gratis.

Bedankt!

Ik heb dus Spotnet gedownload en geinstalleerd, ik zit bij KPN heb dus alles gedaan en dan kom ik bij het probleem welke gebruiksersnaam en wachtwoord moet ikinvoeren.

gebruik het zelf nog niet,maar als ik het zo bekijk zijn dat de gegens die je bij de payserver krijgt.

@lord4163 Graag een eigen vraag maken a.u.b. Het is niet netjes om in een ander zijn of haar vraag jouw probleem aan de orde te stellen. Bovendien is het verwarrend voor de helpers en de oorspronkelijke vragensteller.

Maar nu even voor de duidelijkheid, is dat Spotnet nou eigenlijk wel gratis? Want als ik de goede gegevens invul van KPN dan krijg ik nogal wat fout meldingen. Zoals een "Time Out" of "Connection Lost".

werkt perfect hoor ;)

En u betaald nergens voor?

Want nogmaals wij zitten dan bij KPN en we vullen de goede gegevens in en we krijgen nog foutmeldingen, het kan zijn dat het aan de poorten of verbindingen ligt. Maar hoe kunnen we deze dan zo krijgen dat het wel goed werkt?

Laatst bewerkt:
Bertus gebruikt als ik het goed heb een payserver van Eweka. €7,50 per maand of minder als je samen met andere doet. Payserver heeft langere retentie dagen, in geval van Eweka meer dan een jaar.

Maar nu even voor de duidelijkheid, is dat Spotnet nou eigenlijk wel gratis? Want als ik de goede gegevens invul van KPN dan krijg ik nogal wat fout meldingen. Zoals een "Time Out" of "Connection Lost".

dit ligt aan kpn via een payserver lukt het wel met kpn internet

En u betaald nergens voor?

Want nogmaals wij zitten dan bij KPN en we vullen de goede gegevens in en we krijgen nog foutmeldingen, het kan zijn dat het aan de poorten of verbindingen ligt. Maar hoe kunnen we deze dan zo krijgen dat het wel goed werkt?

Je heb het vast verkeerd ingevult, je kan het even proberen proberen met een payserver https://www.yabnews.nl/aanvragen/proefaccount/3

En je kan volgens mij ook de NZB's opslaan en dan open je ze toch gewoon met Grabit, Alt.Binz,Sabnzbd+,newsleecher, usenet explorer or whatever.

ik zit ook bij kpn alles gratis werkt als een speer ik vul niets in allen kpn geen wacht woord niets

mvg jaap

Het is gelukt, ik ben erachter gekomen dat ik GEEN gebruikersnaam en wachtwoord moest intikken, ik moest namelijk alleen maar de poort en de nieuwsserver kiezen.

Bedankt voor het helpen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan