FTD en NZB binnen halen in Grabit

• Onderwerp starter Onderwerp starter J.L.
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

J.L.

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2003
Wie kan me helpen, ik werk met FTD 3.8 en Grabit, alles werkte goed, nu kan ik alleen maar DVD5 enMP3 binnen halen.

Divx en MPG lukt niet meer, heb net een proef abb. bij Hitnews genomen en ook hier werkt het niet. Mijn eigen News reader is: news.kpnplanet.nl wie o wie kan me helpen zelf kom ik er niet uit.

Ps de posten zijn van 1 á twee dagen oud dus ze moeten in de nieuwsgroep staan.

Hmm....

Als je iets ander probeert te downloaden krijg je dan "article not found"
of een echte error?

Iets meer info zou fijn zijn ;)

"article not found"

Nee ik krijg geen error code, alleen "article not found"

Dat had ik eerst ook met grabit en ik heb hem toen gewoon opnieuw geinstalleerd en toen was het voorbij heb jij dat ook al geprobeerd?

Net Grabit opnieuw geïnstalleerd geen resultaat

Net Grabit opnieuw geïnstalleerd nog geen resultaat, heb net twee nieuw treads binnen gehaald, en nog steeds "article not found" wat doe ik fout?? :confused:

Ja ik heb mijn wachtwoord en gebruikersnaam er in gezet , en ik heb een tweede server gemaakt (dit is news.kpnplanet.nl, waar ik het altijd mee download)

Als je hitnews gebruikt, je payserver dan moet je ook hitnews erin zetten.

news.hitnews.eu en die kpn **** eraf halen want die geeft idd maar 2 dagen ondersteuning.

proef abb. genomen (free.hitnews.eu) om te kijken wat er gebeurd.
En volgens mij kun je toch aangeven als je twee servers hebt met welke je wilt downloaden?
Heb alle twee afzonderlijk geprobeerd, en geen van de twee resultaat.
Heb inmiddels meerderd divxen binnengehaald van diverse dagen, en allen "article not found" :mad: :mad:

Na een maand nog een storing? Lijkt me erg sterk.;)

Het is zowel bij hitnews als ook bij kpn dat het artikel niet kan worden gevonden.
Bij Hitnews had ik alleen een proefabb. genomen om te kijken of ik daar ook problemen had.

Ik heb nog geen oplossing gevonden, dus ik sta open voor jullie ideeën,wie helpt me ??

Ik heb van Hitnews een email gekgegen dat zij problemen hebben met hun servers.
Ik kan geen enkele headers meer binnen lezen.
Zie bericht Hitnews support:
hallo

we hadden wat probleem met de snelheid en de nieuwe software.
Hierdoor zijn we genoodzaakt om terug te gaan naar de oude software en kunnen de headers tijdelijk niet bereikbaar

we werken aan het probleem om dit zsm op te lossen.

Best regards,

Support Team

Ik los dit nu maar op door via NZBindex (searcher) mijn downloads te vinden en via Grabbit binnen te halen.

grabit

als je de nzb laadt in grait moet je even kijken wat voor file hij wil openen je kunt kiezen bns of nzb bij mij stond in een keer bns aan ik heb dit weer op nzb gezet en het werkt weer groetjes:):):)

Heb je nu ondertussen weer een goeie payserver???
Want een proefabbo blijft ook niet eeuwig een proefabbo.

Jij zegt: Ik los dit nu maar op door via NZBindex (searcher) mijn downloads te vinden en via Grabbit binnen te halen......maar zonder payserver gaat dat zo ook niet werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan