FTD gratis?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nipponsei

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
hallo mensen,

ik heb laatst geprobeerd met FTD downloads te zoeken.

maar ik snap niks van FTD dus heb ik zon handleiding gevolgt. geen problemen tegen gekomen. maar als ik iets probeer te zoeken zegt hij alleen vrienden van FTD kunnen gebruik maken van deze optie of iets dergelijks.

en om vriend van FTD te worden moet je betalen. ik heb een account aangemaakt zoals in de handleiding stond beschreven. en ik zag ook dat je een vinkje kon aanzetten bij "ik ben vriend van FTD" die heb ik toen niet aangezet. nu ik dus die melding krijg heb ik hem aangezet maar ik krijg nog steeds die melding?

ik dacht dat FTD gratis was maar nu weet ik het dus niet meer.

kan iemand me uitleggen wat ik fout doe?

p.s.

dit is de handleiding die ik heb gebruikt.

http://www.binaries4all.nl/ftd/

mvg mij.

Laatst bewerkt:
FTD is GRATIS, alleen zijn er ook onderdelen van FTD waar je alleen gebruik van kunt maken als je gedoneerd hebt (vriend van FTD).

Opmerking: Je moet FTD downloaden >> Vervolgens inloggen>> en klik op update. Het is trouwens ook handig als je eerst even de instellingen naloopt. Voor je op update klikt.

We horen nog van je :thumb:

Laatst bewerkt:
dat is juist het probleem.

ik heb alle instellingen hetzelfde gezet als in de handleiding.

maar als ik op update klik zet hij dat ik een vriend moet zijn.

ik ben geen vriend :(

Lijkt me onwaarschijnlijk als alles goed staat ingesteld, maak eens een screenshot van je melding. :thumb:

ik zit nu niet thuis maar ik zal het screenen. je hoort nog van me.

Ok, al zou ik vandaag niet meer reageren denk ik. Maar je hoort zeker nog van me:thumb:

FTD nooit gebruikt, je kan beter op zoek gaan naar een paar puike NZB sites.

Zoveel zoeken is het niet, want de bestandsnaam wordt nog steeds vermeld. En wat is een beetje zoeken, voor wat je ervoor terug kan krijgen.:)

heb alles stap voor stap nog eens na gekeken.

het klopt wel dus misschien is de handleiding incompleet. of ik heb de verkeerde versie. of je moet niet alles letterlijk hetzelfde instellen zoals in de handleiding staat.

maar als ik jullie zo hoor is FTD niet meer handig?

ik hou het dus maar bij googlen.

bedankt voor de reacties :thumb::thumb:

FTD is nog net zo handig als voor de update. Je moet nu alleen even Koalasearch erbij nemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan