FTD laat alleen posts van afgelopen 2 dagen zien

• Onderwerp starter Onderwerp starter fem28
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fem28

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 okt 2009
Zoals de titel al zegt.
Ik heb ftd al een tijdje goed werkend op mijn computer. Nu hebben we sinds gisteren draadloos internet en heb ik ftd ook op de laptop geinstalleerd. Daar laat ftd alleen de posts van 2,3,4 okt zien. Op de 'vaste' computer werkt t wel goed.
Iemand een idee? Ik kom er namelijk niet uit.

als je ftd update dan pakt hij alleen de updates vanaf de laatste keer dat je hm geupdate hebt, of vanaf de dag dat je hem geinstalleerd hebt... waarschijnlijk zal je over een week wel weer gewoon terug kunnen kijken tot 2 oktober.

Welkom op Helpmij.:)

Ga in FTD naar;
Config > geavanceerd, zet hier de spots op 2000 en de dagen op 365.

Dank je crash. Dat heb ik bij config al gedaan; dat staat dus goed.
@3747; wat vreemd; kan ik me van de eerste keer niet meer herinneren. Als ik t me goed herinner kon ik doen van heel ver terug posts vinden en downloaden (via payserver)

Laatst bewerkt:
Kijk eens links of soms het sterretje ingeschakeld is, zodat alleen nieuwe spots zichtbaar zijn. (Zie screenshot)
attachment.php

Deze moet niet rood zijn.

Bijlagen

• alleen nieuwe spots.jpg
    alleen nieuwe spots.jpg
    10,6 KB · Weergaven: 56
Laatst bewerkt:
bij mij is dat ook altijd al zo, dat ik de eerste keer na een installatie update en dat er maar van een paar dagen posts komen, maar als je het langer gebruikt dan komen er meer bij...

kan natuurlijk ook zo zijn dat ik het ook fout heb ingesteld :P

Nee geen rood sterretje...dan zou t wel door de nieuwe installatie komen; vreemd hoor...

wat je eventueel kan doen is op vaste pc de map ( c:\program files\ftd\profiles) kopieren naar laptop naar
c:\program files\ftd\profiles

Tenzij er op 1 van de 2 UAC aan staat dan moet je naar de appdata map

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan