ftd legaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

ibiza

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 apr 2002
ik heb een payserver eweka
maar gebruik soms ftd download ik dan via eweka of andere server

aangezien de wetgeving hier in belgie je mag downloaden maar niet uploaden
via dumeter zie ik dat ik toch nog wat upload heb wel miniem wel te verstaan

ben ik legaal bezig of niet

als je aan het internetten bent heb je altijd een upload of je nu een filmpje binnen haalt of dat je gewoon aan het surfen bent.
upload is er altijd.

geen programmas op achtergrond aan draaien of zo alleen grabit die aan downloaden is maar toch een upload van 8kb/s is download gedaan stopt upload ook

upload is minste hoe zit het met legaalliteit

Er gaat als je contact hebt met het internet en je doet 'iets' daarop, doet de computer in kwestie (de jouwe) een verzoek om contact te maken (of om een internetpagina te gaan tonen). Dat zijn enen en nullen die omhoog (=upload) gaan. Contact moet van twee kanten komen :) anders is het geen contact. Veel contact is (dan) meer upload.

Zonder upload zou inhouden dat je telepatisch één en ander voor elkaar zou krijgen op een computer aan de andere kant van de lijn. (En ook dat is upload te noemen, maar dat gaat niet door de teller.)

Maar in jouw specifieke vraag denk ik dat men met upload iets anders bedoelt. Het deel van de upload wat niet het noodzakelijk verkeer is om contact te maken/houden ofzo.

Ftdv3.7 is gratis en je kan daar op reageren met berichten en kudos en uploaden doe je altijdt het p2p protocol om te kontoleren of de verbinding goed werkt.

humpe zei:
Ftdv3.7 is gratis en je kan daar op reageren met berichten en kudos en uploaden doe je altijdt het p2p protocol om te kontoleren of de verbinding goed werkt.

En wat heeft dat met de originele vraag te maken?

bedank toch voor de toelichting ,maar we dwalen af
het gaat hier over legaal of niet

met een payserver downloaden waar er geen upload is dan ben je in belgie legaal bezig

heef je upload vrij (zoals met een p2p) dan niet meer
daar gaat over

Als je je aan de regels houdt is het downloaden via een payserver tot nog toe legaal..Dit is dus als je een kopie maakt voor jezelf en dit niet aan een ander gaat leveren.Met Kazaa en andere van dit soort sites deel je een programma met een ander, Want wat jij binnenhaalt doet een ander dit weer van jou. Het updaten van een film is verboden. Hangt dus af van je provider hoe snel je upload en download is.

Laatst bewerkt:
humpe zei:
Als je je aan de regels houdt is het downloaden via een payserver tot nog toe legaal..Dit is dus als je een kopie maakt voor jezelf en dit niet aan een ander gaat leveren.Met Kazaa en andere van dit soort sites deel je een programma met een ander, Want wat jij binnenhaalt doet een ander dit weer van jou. Het updaten van een film is verboden. Hangt dus af van je provider hoe snel je upload en download is.

ten eerste heb ik een payserver genomen om de snelheid want bij p2p programma is max dat ik ooit gehad een 70kb en nu download ik aan max bandbreedte

2) waarom downen met p2p als je met beperkte upload zit
er zijn wel versies van torrent,kazaa,emule zonder upload maar dat betekend einde van p2p

bij eweka heb ik dacht geen upload
dus zit zit ik relatief veilig ,of vergis ik mij :confused:

Ik heb zelf nog niet iets geupload. Heb gezien dat als men upload bij FTDv3 dit als het wordt aangekondigd dit een dag duurt. Ik weet niet of jij computer idee nr. 10 2006 kan kopen, daar staat dit keer alles in over het uploden en downloaden.Blad gaf aan dat een payserver zo'n 30 keer sneller is dan een bv. p2p (emule).

Progr. mag je wel download maar je mag ze niet gebruiken want dat is officieel illegaal, daar hoef niet aan te beginnen dat geldt ook voor XP..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan