FTD openen in Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Ik kan FTD niet openen in Windows 7, hoe kan ik dit oplossen

Best Andijker meer klachten over windows 7 op internet maar als je mij kan helpen dan graag. Groeten Bobeldijker

zal je toch met gegevens moeten komen ,wat je tot nu toe gedaan hebt enzo
ik gebruik ftd samen met grabit op win 7 en werkt perfect hoor

Eerste vraag:
Account instellen - Bij gebruikersnaam - ik heb hier mijn voornaam ingevuld en bij wachtwoord dezelfde als die ik voor mijn e-mail gebruik. Verder heb ik niets ingevuld of veranderd na het downloaden.

Eerste vraag:
Account instellen - Bij gebruikersnaam - ik heb hier mijn voornaam ingevuld en bij wachtwoord dezelfde als die ik voor mijn e-mail gebruik. Verder heb ik niets ingevuld of veranderd na het downloaden.

Ook heb ik Grabit en QuickPar gedownload, daar heb ik verder niets mee gedaan.

Eerste vraag:
Account instellen - Bij gebruikersnaam - ik heb hier mijn voornaam ingevuld en bij wachtwoord dezelfde als die ik voor mijn e-mail gebruik.
Heb je je daar ook mee geregistreerd op FTD? Hier ook FTD met Windows 7 zonder problemen.

Ik heb alleen een account aangemaakt met als gegevens mijn voornaam en het wachtwoord die ik ook voor mijn e-mail gebruik. Moet ik ook de server invullen - news.ziggo.nl - en waar?

Ik krijg de melding "inloggegevens fout"

Laatst bewerkt:
Ook heb ik Grabit en QuickPar gedownload, daar heb ik verder niets mee gedaan.

En waarom Grabit EN Quickpar?
Is niet nodig hoor, parren en rarren doet Grabit zelf.

Ook hier geen problemen met FTD, Win7 en Grabit.

Laatst bewerkt:
Tja als het niet lukt probeer je wat, mijn kleinzoon noemde Quickpar. Deze heb ik nu weer weggehaald.

Deze heb ik uitgeprint voor me liggen. Maar moet ik de news-server ergens invullen (waar?) en is het account met gebruik van mijn voornaam en e-mail paswoord juist?

Deze heb ik uitgeprint voor me liggen. Maar moet ik de news-server ergens invullen (waar?) en is het account met gebruik van mijn voornaam en e-mail paswoord juist?

Bedoel je nu in FTD of in Grabit?

Bedoel je nu in FTD of in Grabit?

Ik heb ze allebij, bij grabbit heb ik ingevuld news.quicknet.nl en bij FTD als account gebruikersnaam Nico en als paswoord mijn e-mail paswoord. Als ik in FTD op Update klik krijg ik de melding inloggevens fout.

Allen dank, het is gelukt - er was een conflict met de account naam.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan