ftd oudere post

Status
Niet open voor verdere reacties.

snakenl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jan 2011
Berichten
4
Hoe kan ik oudere post binnen halen op ftd?
Op dit moment kan ik niet verder terug kijken dan 1 maand
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

In FTD open je Config > geavanceerd, hier posts op 2000 en 365 dagen zetten.
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

In FTD open je Config > geavanceerd, hier posts op 2000 en 365 dagen zetten.

had ik al gedaan alleen echter zonder resultaat
de laatste post die ik binnen krijg is van 4 december 2010
 
Heb je toen ftd ge-installeert? Dan zit daar je probleem. Ftd slaat de posts in zijn cache op, en als je ftd dus pas hebt ge-installeert dan vind je de posts vanaf ong. die datum.
Er zijn spotters die hun cache op ftd zetten, dam kun je verder terug in de tijd.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad wat petje11 aangeeft, was het even vergeten.:eek: Zelf bewaar ik de installatie folder van de laatste installatie. Indien FTD opnieuw geïnstalleerd moet worden, installeer ik deze schoon. Kopieer daarna de bewaarde installatie map. Hiermee heb ik alles terug inclusief mijn eigen watchlist.
 
Oh ja, als je 'vriend' bent van ftd kun je tegenwoordig ook in je browser naar ftd.
klik
 
Dit alles is terug te lezen op het forum van de FTD hoe je precies moet handelen....even goed lezen dan gaat dat lukken
 
bedankt voor alle info
misschien is er een bruikbaar alternatief voor ftd
 
Ben bang dat er op dit moment geen vervanger is als de FTD,dan kom je terecht bij de vele forums die er op dit moment zijn,ook bij ons kan je nog post terug vinden van 600 dagen geleden,maar daar zou je je payserver ook aan aan moeten passen,want er zijn niet zo heel veel payservers die zover terug gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan