FTD tijdelijk uit de lucht ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

H6nsvV

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Misschien "een schot voor open doel "
maar ik lees nu van alles.
Ik kan zowel met de oude en nieuwe versie wel inloggen maar niet meer "updaten wegens drukte door het omschakelen ".
Ik lees dat de oude versie niet meer geupdate kan worden, maar met de nieuwe lukt het ook niet, terwijl ik een zeer regelmatige gebruiker ben.
Maar ik zie dat er nog wel kan worden geupdate.
Hoe zit het nou precies ?

Inderdaad ik heb hetzelfde ¨probleem¨en dat reeds van na de installatie van de nieuwe versie .Ik heb 1 maal kunnen updaten vlak na de installatie en sindsdien krijg ik alleen maar server overbelast!!!????Heb hier met de vorige versie nooit last van gehad.

Hoi,

Zullen wel meerderen zijn die hiervan last hebben.. Dat heb ik namelijk ook... Maar denk gewoon dat het ligt aan de servers dat die gewoon te veel te verwerken krijgen, tevens wordt er gezegd, dat ze geleidelijk aan weer open stellen...

Groetjes, Dj Viper

Klopt allemaal, is enorm druk op dit moment vanwege de nieuwe versie.
Ze hebben daarom nog een vijfde server erbij besteld. Dus heb geduld.
De regels van ftd zijn nu ook een stuk strenger geworden.
Het forum is ook even uit de lucht geweest om de mensen hierop voor te bereiden.

Dat hele ftdforum zuigt als wat. Wat een onvriendelijk koud zooitje is dat zeg.
Wel erg irritant dat de hele boel plat ligt, ik hoop dat het niet al te lang meer gaat duren.
Ik heb nu v3.6.4 en bij het starten komkt er een melding dat er een nieuwere versie uit is, maar die kan ik dus niet downloaden, want de site ligt ook plat.

Als je zoekt in de newsgroepen kom je hem wel tegen

Het was zoeken naar een speld in een hooiberg, maar gevonden!
Niet dat het nu werkt, maar bij de nieuwe versie krijg je tenminste de mededeling dat ze plat liggen.
Ach, heb ik tenminste eevn de tijd om hulptools bij te werken ;)

Het rare is dat bij een update wel het commentaar bijgewerkt wordt maar geen postingsupdate, vind het maar vreemd.
Of je update niks of alles maar niet de helft.

Hoi,

Vindt ik niet zo raar.. Denk dat het over meerdere servers verspreidt is dus al de ene server niet gepakt wordt mis je dus een gedeelte of zo..

Het eniste is dat ik er nog steeds niet op kom, maar kan gelukkig de posts handmatig updaten..

Groetjes, Dj Viper

Firewall laten accepteren !!!

Werkt hier ok

Goed nieuws; de nieuwe server is gearriveerd en 3.7.2 is bijna gereed om gedownload te worden. Deze versie is voor iedereen. Dit is een verplichte update.
Servers anders opgedeelt, FTDv3.7.2 is klaar. Download alleen van vertrouwde sites, dus NIET van usenet :

http://home.deds.nl/~dutchy/SetupFTDv3.7.2.zip (thx Dutchy)
http://home.deds.nl/~ozzybulldog/SetupFTDv3.7.2.zip (thx Ozzy)
http://www.ozzybulldog.nl/FTD/SetupFTDv3.7.2.zip (thx Ozzy)
http://images.ftd.nu/SetupFTDv3.7.2.zip (lokale download)

Let op : het kan zijn dat nog niet bij iedereen de DNS naar het juiste ip wijst. Ook krijg je bij de eerste update gigantisch veel posts binnen, elke update na de eerste update zal een stuk sneller verlopen. Het forum zal in de loop van vandaag weer online komen.

Mogge Humpe ,

Dank voor je reactie, ja ik was er al weer mee bezig .
Ik had hem 4 dagen geleden weer op de machine staan, en moest de firewall ff aanpassen.

Overdag update heeft weinig zin door de drukte, maar 's nachts is het wat "rustiger ".:rolleyes:

Ik had wel 3.7 maar dat werkte niet altijd, en ik kreeg het vanacht binnen en heb het gelijk op helpmij gezet, succes er mee.

Wat ik sinds vanmorgen wel heb is dat ik niet meer kan "kopieren " in FTDv7:confused:
Hij slaat gelijk terug naar het vorige blad.

Ik heb zelf gebruik newsleesher en dar heb ik geen problemen mee.

Bedankt Humpe :thumb: Hij doet het weer, in één keer, zonder gezeur met m'n router/firewall! toppie

H6nsvV zei:
Wat ik sinds vanmorgen wel heb is dat ik niet meer kan "kopieren " in FTDv7:confused:
Hij slaat gelijk terug naar het vorige blad.

met ctrl+c gaat het wel hoor, dan kan je in je zoekscherm ctrl+v gebruiken om de tekst weer te plakken ;)

Oke Sarvo, maar wel vreemd dat die het nu niet meer doet terwijl gisteren er geen probleem was :confused: op de "normale"manier

Inderdaad vreemd ja, ik heb 'm net binnen gehaald en het werkte bij mij dus ook niet... zal wel aan de servereigenschappen van ftd liggen of zo, misschien een bugje die er binnenkort wel uitgehaald wordt.

Sarvo zei:
Inderdaad vreemd ja, ik heb 'm net binnen gehaald en het werkte bij mij dus ook niet... zal wel aan de servereigenschappen van ftd liggen of zo, misschien een bugje die er binnenkort wel uitgehaald wordt.

Ja helemaal met je eens, je bent er zo aan gewend he aan FF kopieren en plakken::rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan