FTP connection error

Status
Niet open voor verdere reacties.

niko711

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2002
Hai,
Na het ontwerpen van een webpage met sitespinner V2 had ik het voornemen de pagina de publiceren/uploaden naar mijn zonnet account. Het proggie Sitespinner V2 heeft een optie waar het uploaden naar de account in een handomdraai gedaan zou kunnen moeten worden. Host, username, password en port zijn allemaal ingevuld zoals door zonnet verlangd wordt. Ook mijn Firewall staat toe om mijn sitespinner het web op te laten gaan. Toch krijg ik elke keer de melding dat de verbinding niet gemaakt kan worden.

ps. Ik woon in China en het enige probleem dat ik met CNC (Chinese server) heb, is dat de server mijn Outlook niet toestaat mijn zonnet mail op te halen. Outlook geeft dan de melding: connection unexpectedly terminated. Outlook werkt overigens wel weer met mijn Hotmail medium account.

Hopende je hiermee voldoende info verstrekt te hebben die kan leiden tot de oplossing van het probleem.
En alvast bedankt/thanx beforehand.

Probeer het eens zo:
Type in de adresbalk van Internet Explorer ftp://je_gebruikersnaam@ftp.home.zonnet.nl
Als het goed is krijg je dan een schermpje te zien waar je je wachtwoord moet invoeren.
Vervolgens heb je toegang tot je map op de server en kun je de hele site daarheen kopiëren.

Guus.

In China, ook niet echt om de hoek, welkom on Helpmij vanuit het verre oosten.
Wat zegt Zonnet daar eigenlijk van dat je outlook niet goed werkt, naar mijn weten zou het niet uit moeten maken waar je ziet.

Met de optie van Guss ABC kun je kijken of je je homepageruimte kunt benaderen, echter je kunt op die manier je Sitespinner V2 files niet uppen.
Daartoe dien je eerst via Sitespinner V2 te uppen naar een plaats op je eigen schijf.
Sitespinner V2 moet nl je werkfiles omzetten naar html files.
En wel aangeven wat met de plaatjes moet gebeuren.

Kun je met ftp in je browservenster wel je ruimte benaderen, dan kun je ook op die manier door kopiëren en plakken je files naar je hp ruimte verplaatsen.
Of.... een ftp progje hiervoor gebruiken

:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan