FTP Database client afsluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

codGmer

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2010
Hallo,

Ik heb een database client gemaakt die naar een ftp server verbindt en files weergeeft en een .rtf file of een .pdf file laat zien die in de ftp server staat, het probleem is alleen dat mijn server waar ik op zit geband is omdat ik meer dan 100 connecties tegelijk had ik vraag me af hoe ik die ftp aanvragen netjes doe afsluiten, ik krijg helaas ook bij deze code telkens als deze wordt uitgevoerd:

A first chance exception of type 'System.Net.WebException' occurred in System.dll

Code:
client1.Credentials = New NetworkCredential("username", "password")
client1.UploadString("ftp://cviewer.uphero.com/public_html/cachepath.txt", FolderBrowserDialog1.SelectedPath)

en bovenin heb ik deze gedeclared met:
Code:
Dim client1 As WebClient = New WebClient()
en deze bovenaan:
Code:
Imports System.Net

Hoi,

Ik weet niet precies hoe dit kan komen, maar je kan het volgende proberen toe te voegen:
[CPP]client1.Dispose()[/CPP]
Misschien dat hij dan de verbinding niet meer als actief ziet....

Ik heb zelf slechts een keer gebruik gemaakt van het uploaden via ftp en dat heb ik op de volgende manier gedaan:
[CPP]My.Computer.Network.UploadFile("File", "Server", "Username", "Password")[/CPP]
Ik weet niet zeker of je dan niet misschien toch hetzelfde probleem blijft houden, aangezien ik niet weet of de server die ik gebruik(te) een limiet heeft.

Succes! :thumb:
MartinJM

client1.Dispose()

Deze code heb ik inderdaad ook in mijn hoofd om te gebruiken, ik ben eens gaan kijken met netlimiter. Ik kan op de een of andere manier niet meer verbinden naar mijn 2 de ftp server die ik gebruik voor de login van mijn database client lijkt wel of ik mijn server mega veel heb geflood 0.0.

Ik weet niet of je toevallig een ftp client in de buurt hebt maar zou je op dit adres kunnen connecten: ftp://cviewer.uphero.com ik kom niet eens meer bij password authentication

Laatst bewerkt:
Ja ik kan erbij komen. Zowel in mijn browser (dat kan tegenwoordig ook al ;)) als in FileZilla.

Ja ik kan erbij komen. Zowel in mijn browser (dat kan tegenwoordig ook al ;)) als in FileZilla.

dc541fd3738fc142ed1f980e46fb79b3.png

echt vreemd, erna staat dit:

Fout: Verbinding verloren
Fout: Kan niet verbinden met server

Ik denk dat ze mijn ip hebben geblockt-.-

Laatst bewerkt:
Hoi,

Grappig, ik zat eerst ook bij 000webhosting... Ik ben er alleen weg gegaan, ik weet alleen niet meer waarom...

Misschien even een andere hoster proberen. Ik zou je nu deze aanraden: http://freehostingnoads.net/. Heb ik nog geen problemen mee gehad.

MartinJM

[edit]
Heb er trouwens toch wel een keer een probleempje mee gehad, maar dat was binnen een dag opgelost nadat ik een mail had gestuurd (ik heb gratis btw).

Ohja, soms moet je kijken naar de goede knop om door te gaan met het aanmaken van een account...
[/edit]

Laatst bewerkt:
Hoi,

Grappig, ik zat eerst ook bij 000webhosting... Ik ben er alleen weg gegaan, ik weet alleen niet meer waarom...

Misschien even een andere hoster proberen. Ik zou je nu deze aanraden: http://freehostingnoads.net/. Heb ik nog geen problemen mee gehad.

MartinJM

Klopt daar heb ik mijn 2de ftp deel in het programma bij haha, dat is inderdaad een goede oplossing als het weer werkt dan kan ik netlimiter screenshot laten zien hoevaak hij doet connecten.

Je hebt 1 programma waarmee je gebruik maakt van 2 servers? Klinkt niet helemaal logisch...

Je hoeft trouwens niet te quoten als je direct reageert op de vorige reactie.

MartinJM

Ja dat is een tijdelijke oplossing om mijn 1ste server bij free hosting no ads als die uitvalt dat ik dan via de 2de server van 000webhost de url kan veranderen in een .txt file en dan zal het programma automatisch de url aanpassen naar de nieuwe 1ste server als dat nodig is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan