Ftp fout 530 ip-adres niet herkend bij uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

kallo1

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2008
Hostingprobleem. Ik kan ineens niet meer thuis uploaden naar mijn website, drie verschillende pc's geprobeerd. wanadoo/orange/online helpdesk gebeld maar die komen er gewoon in. krijg steeds de melding: control connection closed by server, unknown ip-adres, 530-fout. Vetschillende upload programma's geprobeerd: allemaal hetzelfde. kan met al mijn laptops wel bij al mijn vrienden uploaden. iemand enig idee wat dat kan zijn? Het ligt dus niet aan de server, noch aan mijn laptops want ik kan overal behalve thuis uploaden, ook vrienden kunnen bij mij thuis niet uploaden.heb draadloos speedtouchmodem ook al uit en aan gezet. nooit problemen gehad en nu ineens zo maar.
gebruikte zonder problemen Blaze Ftp of Filezilla, doen het nog steeds overal behalve hier thuis, verder werkt alles normaal: internet, mail allemaal no problem....

bij wie host je ruimte....heb je een eigen domein?
of gebruik je de ruimte van jou provider.
als je geen ruimte van je provider gebruikt dan zou ik deze vraag eens voorleggen aan je hoster.
die kunnen namelijk een ip adres blokkeren als ze denken dat er misbruik van gemaakt word.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan