ftp:fout bij het kopieren van een bestand naar de ftp server

• Onderwerp starter Onderwerp starter han2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

han2

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
Vanwege een probleem met/in Exact, heb ik van de helpdesk het verzoek gekregen
een backup te maken en deze met ftp naar hun te uploaden.
In het verleden heb ik dit verzoek vaker gehad, en telkens lukt het maar niet .....
De melding die ik krijg is ; er is een fout opgetreden bij het naar de ftp-server kopieren van een bestand. Zorg ervoor dat u de bevoegdheid hebt om bestanden naar de server te kopieren.
Details ;
The operation timed out.

Is er een bepaalde instelling die ik zelf op mijn pc moet veranderen / instellen ?
Verder heb ik hier de ...... verstand van. Hopelijk kan iemand mij verder helpen.
Ik werk met Windows XP home edition. En de bevoegdheid heb ik volgens mij ook ;
ik sta gewoon als beheerder aangemeld op de pc.
Graag jullie hulp !

Ik denk dat deze fout bij hun ligt.
Of je hebt je juiste rechten niet gekregen om te uploaden, of er is een bepaalde limiet voor bestandsgrootte ingesteld waar jij overheen gaat.

Ik denk dat het in die richting gezocht moet worden.

Uploaden bestand 170 MB mislukt

Enige tijd geleden heb ik de volgende vraag gepost :
Vanwege een probleem met/in Exact, heb ik van de helpdesk het verzoek gekregen
een backup te maken en deze met ftp naar hun te uploaden.
In het verleden heb ik dit verzoek vaker gehad, en telkens lukt het maar niet .....
De melding die ik krijg is ; er is een fout opgetreden bij het naar de ftp-server kopieren van een bestand. Zorg ervoor dat u de bevoegdheid hebt om bestanden naar de server te kopieren.
Details ;
The operation timed out.

Is er een bepaalde instelling die ik zelf op mijn pc moet veranderen / instellen ?
Verder heb ik hier de ...... verstand van. Hopelijk kan iemand mij verder helpen.
Ik werk met Windows XP home edition. En de bevoegdheid heb ik ook ;
ik sta gewoon als beheerder aangemeld op de pc.

Ik kreeg hierbij als antwoord : Ik denk dat deze fout bij hun ligt.
Of je hebt je juiste rechten niet gekregen om te uploaden, of er is een bepaalde limiet voor bestandsgrootte ingesteld waar jij overheen gaat.

Volgens Exact heb ik wel de rechten om te uploaden, en is er geen limiet voor bestandsgrootte ingesteld.
Vervolgens heb ik naar Kpn ( voorheen Planet ) gebeld.
Daarbij kreeg ik het advies genoemde backup ( van dus 170 Mb ) als bijlage naar een
hotmail account te sturen ( dergelijke accounts hebben volgens hem geen max. te ontvangen bestandsgrootte ). Ook dit lukt niet. Volgens mij heeft het toch iets te maken met een ingestelde time-out of max. te uploaden grootte of iets dergelijks op mijn pc. Gewone foto's en bestanden ( die echter lang geen 170 Mb zijn ) leveren geen enkel probleem op. Ook heb ik de virusscanner al uitgezet en vervolgens nogmaals geprobeerd. Weer lukt het niet. Is er IEMAND die me hiermee kan helpen ?

Graag in het vervolg gewoon reageren in je huidige vraag.
Daardoor blijft alles mooi bij-elkaar en komt de vraag weer tussen de "nieuwe berichten" te staan :)

Voor deze keer de vragen samengevoegd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan