ftp in verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

jellever

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Hallo helpmij,

Ik heb nu een klein servertje opgezet welke uitstekend werkt nu op een klein puntje na... Ik heb een ftp server opgezet met het progje Bulletproof ftp server. Getest intern en extern met ws_ftp95LE en werkt perfect. Alleen nu wil ik ook via verkenner erin komen dus via ftp.xx.xx.xx.xx. in de webbrowser/verkenner. Dit pakt die helaas niet en kom ik op een 404 terecht.

Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Hartelijk dank,

Jelle

Als je inderdaad ook ftp.xx.xx.xx.xx hebt ingevuld in verkenner zal het niet werken. De juiste manier is ftp:\\xx.xx.xx.xx

ah bedankt! Als ik naar mijn ga via ftp(die is extern gehost) dan pakt die wel ftp.blabla.nl. Daarom ging ik de fout in.

bedankt;)

ah ik gebruik nu FreeFTPd als server. Dit omdat het gratis is en je SFTP mee kan verbinden(SSH beveiliging)

FilleZilla is inderdaad ook voor servers.

Maar ik doel op de client die ze ook hebben. In één venster heb jij je lokale schijven en mappen etc. en rechts het domein waar je bent ingelogged met mappen etc. daarnaast bij eventuele foutmeldingen heb je een uitgebreide log.

Links heb jij je lokale schijven en rechts het domein waar je hebt inlogged:

FileZilla_2.2.25.png

Per ongeluk alle mappen op de webserver verwijderd

Ik heb per ongeluk alle mappen op de webserver verwijderd,(ik dacht ff opschonen en opnieuw beginnen)
de site is niet meer toegankelijk, ik krijg als ik mijn url (www.vanmiertwelding.com) in typ "http fout 403 verboden"
Wat moet ik doen om alle benodigde mappen weer op de server te krijgen en dat ik die
weer kan zie via mijn ftp programma.:(

Simpelste oplossing in dit geval lijkt me contact opnemen met je webhost zij weten welke mappen jij moet zien en welke rechten erop zitten. Daarnaast zullen zij vast wel een backup hebben dus dan ben je helemaal uit de brand..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan