FTP inloggen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Youdragon

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2005
hallo, ik heb een domeinnaam en host aangevraagd op www.mijndomein.nl, ik heb nu mijn ftp gegevens (host, gebruikersnaam en wachtwoord). Maar als ik via Frontpage 2003, de site wil publiceren (na alles goed ingevuld te hebben), geeft hij dit aan;

""er is geen webserver gevonden op ftp.ambachttechniek.nl op poort 21. controleer of de webservernaam geldig is en de proxy-instellingen goed zijn ingesteld. Als u zeker weet dat alles juist is, is de webserver mogelijk tijdelijk buiten dienst.""

Wat ik wel weet is dat hij op poort 21 was, maar dat hoort zo (las ik).

Weten jullie misschien wat de oorzaak is want het mailen met hun levert echt niks op, met hun onnodige antwoorden.

:confused:

als ik een ping doe op ftp.ambachttechniek.nl krijg ik ook dat de server niet bestaat, check even goed als je het juiste ftp adres hebt, misschien ergens een streepje er tussen oid?

Ik ben bang dat je aanvraag nog niet helemaal is verwerkt.

Ze geven daar op de site wel aan dat de domeinnaam gereserveerd is maar in de whois databases is hij nog niet bekend dus de registratie is er nog niet helemaal doorheen (dat kan 12 tot 24 uur duren afhankelijk van de snelheid waarmee zij werken :))

HAiii....inderdaad je hebt gelijk,,,hij is nog niet helemaal verwerkt,,,,na 2 dagen pas, maar ja..... het betreft een site over de grootkeukentechniek....dit is de site dan:

www.ambachttechniek.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan