FTP links

Status
Niet open voor verdere reacties.

lowie1

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2009
Waarom kan mijn browser IE8 geen FTP links aan? Is er een andere manier om FTP links toch op je beeldscherm te krijgen?

gr. L

Wie zegt dat IE8 geen FTP-sites aan kan?
Voor je beeldvorming: IE8 kan wél FTP-sites benaderen. De vraag is alleen hoe je het gedaan hebt, of er niet gewoon problemen zijn op die FTP-sites zelf en of je instellingen in IE8 wel goed samenwerken met de FTP-site(s) waar je mee verbinden wilt.
Zonder fatsoenlijke melding over welke ftp-sites het gaat, welke instellingen je daarbij gebruikt hebt etc. is je vraag niet te beantwoorden.

Alvast als 'bewijs' dat IE8 wel degelijk FTP-sites kan benaderen, hieronder een FTP-site geopend in IE8 (link: ftp://ftp.microsoft.com).
attachment.php

Succes,

Tijs.

Bijlagen

• IE8_FTP.JPG
    IE8_FTP.JPG
    68,7 KB · Weergaven: 79
bedankt voor je antwoord Thijs, Ik wil iets downloaden van een warez site. Ik ben ingelogd met paswoord enzo en toch lukt het me niet die ftp links te laten werken.
Moet ik misschien iets aan mijn internetopties veranderen?

Enige optie die over FTP gaat is (in Internet Explorer): Extra -> Internetopties -> tabblad Geavanceerd -> uitvinken: Passief FTP protocol gebruiken (voor compatibiliteit met firewalls)

Overigens zijn er (naar ik begrepen heb) een hoop Warez ftp-sites die je uitsluitend toestaan om te downloaden als je (eerst) wat nuttigs hebt geupload.

Meer opties zijn er niet, dus werkt bovenstaande niet, dan contact zoeken met de beheerders van die ftp-site.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan