FTP lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Slim-Dewi

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2001
hallo, op mijn pc draai ik FTP server versie van Bulletproof. Ik heb alle pc's achter een wireless router. Ik heb op de router ook aangegeven dat poort 21 open gezet moet worden en naar welk Server ip-adres. Dat is op mijn pc 192.168.1.175. Ik heb een E-Tech router. Maar het probleem is dat niemand kan inloggen. Ik heb het geprobeerd via mijn laptop, maar het lukt niet steeds steeds foutmelding login fout. 530 incorrect login or password. Ik heb een account aangemaakt en precies dezelfde loginnaam en paswoord ingevoerd maar hij pakt het gewoon niet. Op mijn laptop staat de professional versie.
Kan iemand mij meer uitleg geven over deze foutmelding of het programma bulletproof?

Gr. De

In Bulletproof, heb je daar de het programma geactiveerd, zodat je ziet dat de log komt ?

Oke, hij staat dus open (druk op reageer op bericht) dan zul je in de router de NAT instellingen moeten wijzigen dat poort 21 naar het IP van de pc gaat waar de FTP op staat.

dat heb ik gedaan in de router. dat staat in het menu van Virtual Server.
Server ports: 21
Server ip: 192.168.1.175 (mijn pc met FTP)
Enable: yes

meer hoef ik toch niet te doen? jammer dat je het menu van E-Tech niet kent. Ik kan er ook iemand naar laten kijken, maar die hebben weinig tijd. ik heb ook wel wat kennis van netwerken, maar als het te moeilijk is dan moet ik daar even hulp bij hebben. daarna weet ik het wel. ik ben hier al een tijdje mee bezig.

Volgens mij moet je NIET kijken bij vitueel server, maar bij NAT instellingen.

ik heb geen NAT menu. Virtual Server is ongeveer hetzelfde. jammer dat je het menu niet weet hoe het eruit ziet. ik kan geen screenshot laten zien toch? in de titelbalk staat wireless broadband NAT router webconsole, dus.
en dat ander probleem met mijn notebook vind ik ook raar. misschien ligt het wel aan de router, ik weet het niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan