ftp orange

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazzz

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2004
Ik probeer binnen een programma alle gegevens in te vullen om mijn orange homepage te kunnen bereiken. Na contact te hebben gehad met een medewerker bleken de gegevens te moeten kloppen. Echter, ik heb nog geen contact met mijn homepage.
Weet iemand of je een bepaalde instelling moet wijzigen? bijvoorbeeld een beveiligingsaspect.

Welk programma? Waar wordt je homepage gehost?

het gaat om het programma adobe golive cs2 (zoals je in de lijst van dit forum kunt zien ben ik ook degene geweest die de vorige vraag heeft gesteld :)).
Mijn webpage wordt gewoon bij orange (voormalig wanadoo) gehost. Mijn gratis webplek zeg maar.

ik heb bij orange de welbekende gratis webruimte en daar heb ik voor nu alleen een indexpagina staan. ik wil daar een volledige website gaan plaatsen, maar ik kan dus met golive niet eens mijn indexpagina vinden.

het uploaden heb ik nog niet geprobeerd.
het ftp-en met golive is mij nl. ooit met een oudere versie en een andere website wel gelukt. Toen kwam na het invullen van alle servergegevens netjes de bestanden in een lijstje te staan die op de server stonden.
En nu vind ik niet eens mijn indexpagina:(

Okee, genoeg mogelijke oplossingen in het adobe document waarnaar verwezen wordt.
Ik ga daar eens mee stoeien. Na een werkende oplossing laat ik dat weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan