ftp-probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pieterjan

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2001
Hallo

Ik zit sinds enige tijd met een probleempje met mijn ftp-server.
Ik heb de gewoonte deze te bereiken aan de hand van Internet Explorer, zodat ik hier de mappenstructuur van m'n server in krijg, en er simpel nieuwe bestanden naartoe kan slepen.
Maar sinds enkele weken, krijg ik eerst de melding bij het binnentreden dat deze map het label alleen lezen heeft, en bijgevolg krijg ik enkel de mappen met hun naam ernaast(niet zoals ik gewoon was) ik kan ook geen bestanden meer plakken of verslepen naar deze ftp-weergave.
Misschien een gekent probleem? Vroeger werkte het nogthans wel...

Groeten

Pieterjan

wat doet hij dan met een ftp client?

ik heb nl ook eens gehad dat ik geen enkele ftp meer kon openen via internet explorer toen heb ik windows er maar eens opnieuw opgezet en werkte het weer

Hallo.

Dan staan of je rechten op de server, of die van de directory op alleen lezen.

Groetjes Erik Rothuis.

Geplaatst door Deodupke
wat doet hij dan met een ftp client?

ik heb nl ook eens gehad dat ik geen enkele ftp meer kon openen via internet explorer toen heb ik windows er maar eens opnieuw opgezet en werkte het weer

:8-0: dat is op te lossen met één klein vinkje in IE. Hoef je niet Windows er opnieuw op te zetten :confused:.
----------------------------

En kunnen andere mensen nog wel alles doen?

Geplaatst door XP_PC

:8-0: dat is op te lossen met één klein vinkje in IE. Hoef je niet Windows er opnieuw op te zetten :confused:.
----------------------------

En kunnen andere mensen nog wel alles doen?

wel als dat ene kleine simpele vinkje ook niet meer hielp, en eigenlijk gebruikte ik toch alleen clients en moest ik toch windows opnieuw installen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan