ftp problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

PvanNeerven

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2002
Hallo helpers,

Ik heb mijn homepage veranderd en dacht die weer vlug eventjes te uploaden. Lukt niet!!
Ik upload met: WS_FTP95LE.
Het resultaat is dat ik op mijn PC waarop ik de homepage gemaakt heb op internet de oude homepage zie, terwijl ik die ook van mijn harde schijf heb gehaald.
Op mijn tweede PC zie ik wel de nieuwe homepage maar wel met de nodige fouten.
Hoe krijg ik alles er weer goed op?
Ik heb de homepage wel gemaakt met FrontpageExpress, maar voorheen kon ik hem wel goed uploaden.
Ik meen twee dingen gehoord te hebben:
1. Dat WS enz. niet meer goed werkt.
2.Als je met Frontpage een HP hebt gemaakt, moet je daar ook mee uploaden. Maar dan moet je wel een versie hebben met een upload-knop. Die heb ik niet.
Groetjes,

Het maakt niet uit met welk prog je de homepage hebt gemaakt. Je kunt met elk willekeurig prog. uploaden.

Met ws moet je inloggen naar je hosting, en daar de oude documenten verwijderen.
Dan moet je met ws bladeren naar de nieuwe documenten op je pc, en die vervolgens uploaden.

Als er iets mee hapert, krijg je meesteal ook een foutnummer of melding.
Die graag hier posten.

Hallo Paul,
Ik weet hoe het programma werkt en heb dan ook aan weerszijde dezelfde bestanden staan.
Alleen staat er rechts bij de rem.pc nog een mapje van een andere pc ik krijg dat mapje niet weg.
Ik krijg dan als foutmelding:550 FotoVoorFotomapje File
exist!
Delete of FotoVoorFotomapje failed.
Dat gele fotomapje hoort hier niet thuis, maar kan ik niet
verwijderen.

Alle andere bestanden kan ik wel verwijderen.\

Zit het soms in dat mapje??
Groeten,

Bij het overlezen lees ik een fout: Het mapje komt van een andere HP en wel de vroegere.
Groet,

Paul,
Inmiddels ben ik dat mapje kwijt.
Door op delet folder te klikken in een snelmenu.
Ik ga nu nog een keer alles van links naar rechts overbrengen. Eerst nog rechts alles verwijderen.
Ben benieuwd heb geen hoop.
Groetjes,

Hallo Paul,
Het probleem is opgelost, nu heb ik de hele HP op internet.
Alleen werkt een javascript nog niet: het is een soort fotoboek dat zelf bladert, hier komen niet alle foto's door maar dat klaar ik ook nog.
Wat heb ik gedaan:
Eerst nadat het fotomapje met snelmenu verwijderd was rechts alles verwijderd ( op remote system )
Toen alles geupload vanaf links.
Ook heb ik nog even de computer opnieuw opgestart, ik dacht dat dit ook goed was.
Vriendelijke groeten en bedankt voor je advies,

Ok da's mooi, want anders had ik nog een tekst bij het foutnummer.
550 Requested action not taken. File unavailable (e.g., file not found, no access).

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan