FTP scannen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Atwist

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jan 2006
Berichten
1.055
Besturingssysteem
Wndows 10
Office versie
2016
Beste helpmij,

Ik heb een netwerkschijf die als ftp server in mijn thuisnetwerk draaid ik kan geen programmas hier op installeren.
Maar is er een virrusscanner die ook de FTP mee pakt.
Ik gebruik nu AVG Pro deze kan het dus niet.
 
Kan je die netwerkschijf niet los scannen?
Dus een custom scan / aangepaste scan starten en dan die netwerkschijf laten scannen.
Of misschien via het contextmenu.
 
Dit is dus juist het probleem dat wil niet met AVG pro
 
Ik weet niet hoe jullie dat dan doen wat ik kan het niet, ik kan geen optie vinden om mijn FTP server te scannen.
 
Ik weet niet hoe jullie dat dan doen wat ik kan het niet, ik kan geen optie vinden om mijn FTP server te scannen.

Kan je je schijf niet direct benaderen via je netwerk? Netwerkshare (gedeelde schijf) Dan komt ie er gewoon bij in "deze computer" en moet je hem kunnen scannen.

Of praat je over een FTP server, waarbij je niet normaal op een schijfstation kan komen, dan kan je hem ook niet scannen als harddisk.
 
Dit is inderdaad juist in mijn netwerk is deze niet te vinden heb deze zo ingesteld dat deze alleen als FTP server mag werken
 
Dit is inderdaad juist in mijn netwerk is deze niet te vinden heb deze zo ingesteld dat deze alleen als FTP server mag werken

Dan zal je hem zo in moeten stellen dat je hem ook als schijfstation kan benaderen. Antiviruspaket dat een FTP locatie scant weet ik je iig niet te noemen.
 
Dank voor je reactie ik wacht nog even een reacties af en dan zal ik denk ik toch de schijf anders moeten instellen
 
Ik dacht dat de schijf wel te zien was in de Verkenner als een netwerkschijf.
Maar als dat het geval is, ziet een virusscanner 'm ook niet.
Ongeveer: wat de Verkenner ziet, ziet een virusscanner ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan