FTP server met welk programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rudi Rombouts

Verenigingslid
Lid geworden
31 jan 2002
Ik heb een fotowebsite gemaakt met Jalbum, via een van de "Skin", ook via Jalbum is mijn website geplaatst en gelukt ook nog.
Alleen wil ik nog een link plaatsen naar mijn blog, dit lukt me niet via Jalbum. Ooit heeft er iemand het eens voorgedaan hoe ik de "code" van de website moet gaan halen op de server. Doch geen idee hoe dat toen is gedaan. Kan iemand me een "gratis" programma hiervoor aanraden en eventueel een paar woordje uitleg hoe ik dit moet downloaden.
Reeds bedankt voor een antwoordje

Rudi

Hoi Rudi,
Voor een snelle FileZilla-gebruiksaanwijzing kan je hier op het forum eens kijken.

Als FileZilla draait, dan graag een link naar de pagina waarop de link naar je blog moet komen, zodat we kunnen zien wat waar (en in welk bestand) moet veranderen.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

[edit]Hé, nu zie ik dat je FileZilla al hebt, want dat andere topic was ook van jou (van vorig jaar)! :)
Staat het antwoord op de rest van je vraag daar ook?[/edit]

Laatst bewerkt:
Euh, ... heb schijnbaar dezelfde vraag vorig jaar al eens gedaan. Wist ik NIKS meer van. Zal wel iets met de ouderdom te maken hebben. In ieder geval nogmaal bedankt voor het antwoordje. Heeft waarschijnlijk ook te maken met het feit dat ik een andere computer aan het gebruiken ben en af en toe, moet terug grijpen naar dingen die al een tijdje in de kast liggen.

Nogmaals bedankt

Rudi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan