ftp server

Status
Niet open voor verdere reacties.

john vd b

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jul 2004
ik wil graag een een server neer zetten om via het internet programma's te uploaden vanaf andere lokatie's via het internet nu is daar genooeg software voor alleen heb ik een probleem waar de server moet komen staan is een kabel internet verbinding en het probleem is dat de verbinding nog wel eens weg valt waardoor het ip veranderd en dus de server niet meer te vinden is het gaat om de provider kabelfoon weet iemand hier iets voor

Geplaatst door KaWouter
Hier kan je een naam aan je server hangen en moet je tooltje installeren op je server om je naam aan je ip te koppelen....

http://www.dyndns.org/

ja oke de link doet het nu even niet maar kan ook aan de verbinding hier liggen voor de gene van het eerste bericht dat bedoel ik niet het is de bedoeling verbinding te maken vanaf huis naar de pc die op een andere lokatie staat ik woon in ambacht en de pc staat in rhoon ik heb zelf adsl maar de pc in rhoon heeft een kabelmodem kabelfoon en elke keer als de verbinding weg valt krijg je een nieuw ip dus kan ik vanuit huis geen verbinding meer krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan