FTP server

Status
Niet open voor verdere reacties.

SiSmAJ

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2005
wie weet een site waar ik makkelijk een ftp server kan starten. met een proxy van me school

Ik moet een workshop houden hoe je een ftp server maakt. maar het lukt me niet echt

dit is geen op een windows Xp prof pc

maar ik denk dat ik met die proxy zit dat ik daar niet doorheen kan komen ofz

Geplaatst door SiSmAJ

maar ik denk dat ik met die proxy zit dat ik daar niet doorheen kan komen ofz

geen = EEN

Aha.
Heb je dan al een FTP server programma geinstalleerd op je Windows XP machine? Zo ja welke, of heb je de FTP/IIS server applicatie mogelijkheden binnen windows zelf gebruikt?

Als je meent dat je al een pakket hebt geinstalleerd, dan kun je het testen de FTP server op diezelfde machine te benaderen vanaf die PC.
Dat kan met een FTP client op die pc, verbinden naar de host/IP 127.0.0.1 .

Als dat lukt, dan weet je dat de FTP server goed is geinstalleerd, en kan je het vanaf andere school computers proberen, of als het nodig is buiten de school. Als daar echter problemem optreden, zal je dit moeten overleggen met het systeembeheer van je school, daar ik er vanuit ga dat je niet zelf aan het netwerk daar mag sleutelen.

ik heb verschillende programma's gebruikt maar ik snap er nog niet echt veel van.
Weet een van jullie nog een programma

Misschien moet je gewoon 1 redelijke simpele FTP server installeren, en die behouden, en dan waar dingen niet lukken het hier vragen.

http://www.cerberusftp.com/
Daar kun je een gratis FTP server applicatie downloaden. Als iets niet lukt kun je het hier vragen, als je het geinstalleerd hebt, test dan eerst met mijn bovenstaande tips.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan