FTP Upload wordt afgebroken bij 2000 files

Status
Niet open voor verdere reacties.

donkerdrost

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2008
Geacht forum,

Sinds kort heb iik een website onder gebracht bij een webhost.
Bij het uploaden van gekoppelde bestanden (genealogie) wordt de transfer bij 2000 files truncated (afgebroken).
De server staat niet meer bestanden toe in één map.
Ik ben nu genoodzaakt de bestanden in submappen te plaatsen.
Is het mogelijk gekoppelde bestanden op een andere manier op de website te plaatsen?

Hopelijk krijg ik een reactie. Bvd Jan

Kan het niet zo zijn dat je webspace gewoon compleet opgebruikt is? 2000 bestanden is echt niet zo heel veel. Wat dacht je van webshops die alleen al 2000 foto's van artikelen hebben bijvoorbeeld?

Praat eens met je webhoster?.

Het probleem is niet dat ik te weing ruimte heb bij de webhoster.

Wat zich voordoet is het volgende: Op de PC heb ik een uitvoer van bestanden naar een map HTML (ca 7000 mini bestanden van 5kb).
Deze bestanden (genealogie) zijn gekoppeld aan elkaar, dus moeten ze in één map blijven volgens mij.
Bij het uploaden met WS_FTP LE naar de website (bv map public/HTML/) breekt de transfer bij 2000 files af (melding truncated).
De webhoster vertelt mij dat een shared server max. 2000 files kan bevatten en dat ik met submappen moet gaan werken bv HTML/1000, HTML/2000, enz.
Wie heeft er een oplossing voor mij?

De webhoster vertelt mij dat een shared server max. 2000 files kan bevatten en dat ik met submappen moet gaan werken bv HTML/1000, HTML/2000, enz.
Wie heeft er een oplossing voor mij?
Als dat de door de host gestelde limiet is kun je eigenlijk maar twee dingen doen. Of een andere host zoeken, of je site een andere structuur geven. Afhankelijk van hoe het genealogieprogramma de site heeft opgebouwd moet dat best kunnen. Wat voor minibestanden zijn het?

EDIT: welke host is het trouwens?

Laatst bewerkt:
Er zijn diverse email berichten tussen webhoster en mij geweest', hieronder het laatste bericht.

Gisteren heb ik vragen gesteld omtrent het beperkt uploaden in een map, n.l. maximaal 2000 files, hierna krijg ik de melding "truncated".
Daar het om gekoppelde bestanden gaat, kan ik ze niet over meerdere submappen verdelen.
Uit diverse forums begrijp ik dat de webhost een limiet verstrekt aan een map (2000 files), dit schijnt aangepast te kunnen worden.
Zou u voor mij de map Internet willen verhogen naar b.v. 10.000, daar mijn website nog steeds verder zal uitbreiden met gekoppelde bestanden (genealogie).

Antwoord webhoster:
Dit is helaas niet mogelijk op onze shared servers, sorry.

Team Budget Webhosting
Domein - Hosting - Server
www.budgetwebhosting.nl

De bestanden waar het om gaat zijn "html" bestanden.
Op diverse Engelstalige forums is het "truncated van files" een bekend verschijnsel, alleen begrijp ik de te volgen handelingen niet.

Tsja, daar heb je je antwoord eigenlijk al, nietwaar? Het kan niet. Voor een euro per maand kun je verwachten dat je tegen zekere limieten op gaat lopen.

Nu moet ik zeggen, een pagina opgebouwd uit 7000 html bestanden in één map is ook wel redelijk belachelijk. Is het niet mogelijk om het genealogie programma de site op een andere manier te laten opbouwen?

Je doet je naam wel eer aan, als je geen oplossing hebt, houd je dan afzijdig.

Ik vermeld niet voor niets de onderstaande regel.

Op diverse Engelstalige forums is het "truncated van files" een bekend verschijnsel, alleen begrijp ik de te volgen handelingen niet.

Als ik de berichten daar op de sites goed lees zijn er oplossingen maar hoe?
Wie weet komt er nog echte hulp om de hoek.

Je kunt het nog via cPanel proberen. Maar dat werkt alleen als de limiet zit op wat ftp programma's mogen doen en niet op de inhoud van de mappen.

(trouwens, als je mogelijke oplossingen gevonden hebt zou het antuurlijk handig zijn die hier even neer te zetten.)

Je doet je naam wel eer aan, als je geen oplossing hebt, houd je dan afzijdig.

Nou ik ben het eigenlijk wel met Naarling eens. Leuk zo'n goedkope webhoster, maar het heeft dus blijkbaar beperkingen. Ik heb er 1 die wat duurder is, nooit problemen.

Daarnaast denk ik dat je website en het aantal files dat je daar gaat krijgen alleen maar gaat groeien. Ik neem aan dat de website door mensen gevoed gaat worden. = toename van data.

Nog zo'n stoorzender die een duit in het zakje wil doen.
Zou je mijn verhaal goed lezen, dan zou je minder snel verkeerde conclusies trekken.
Dit forum heeft de naam "helpmij.nl", dit betekent iemand helpen en niet afzeiken.

Hopelijk reageren er nog anderen die een helpende hand kunnen bieden.

Na nog enige communicatie met de webhoster kreeg ik het navolgende antwoord:

Er zit geen limiet aan het aantal uploads anders dan de grootte van uw hostingpakket, het gaat hier om de directory listing, er worden dus maximaal 2000 bestanden getoond in een directory, u kunt er echter wel meer in plaatsen zo u dat zou willen.
Onze servers worden ingericht en geconfigureerd door onze system engineers om een optimale stabiliteit, veiligheid en bereikbaarheid te waarborgen, zij kunnen daar helaas niet van afwijken, excuses voor het ongemak.
Het blijft dus helaas een balans tussen veiligheid en functionaliteit (hoe veiliger wij een server maken, hoe minder u mee kunt doen).

Adhv dit bericht en het programma Filezilla heb ik inmiddels mijn ca 7500 files kunnen uploaden in één map oftewel mijn probleem is opgelost.

Super! Waardering dat je dit nog even met ons deelt. Zou iedereen moeten doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan