ftp uploaden foto nar web

Status
Niet open voor verdere reacties.

svenolaerts

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2001
Ik probeer in een bestaande site (http://users.belgacom.net/macd)de fotopagina aan te passen hetgeen mij vroeger altijd lukte. De site is aangemaakt in frontpage en de foto's zijn dubbel 1 normaal en 1 miniatuur. de miniatuur wordt geuploaded en de normale niet ik paste jpeg-bestand van 300kb naar 90 kb en nog krijg ik foutmelding 404 met verwijzing naar de homepage van belgacom. ook WS_ftp lukt niet. heeft iemand een tip?

foto's internet

Ik zit net u bericht te lezen, ben ook nog even op u website geweest, maar ik kan wel al u foto's aanklikken, en ze vergroten gewoon ( zie ook dat u site heb bijgewerkt tot 2 april) ik heb ook dat probleem wat de foto's aangaat, heel vreemd ik plaats er 16 waarvan ik er 3 de vergroting niet krijg te zien, mischien dat u probleem inmiddels wel is opgelost, heb u dan voor mij een oplossing?????
www.angelfire.com/games2/beck ( tussenstand finales daar staan de foto's op ).

Of mischien iemand anders die een oplossing weet.

Ps; in m'n aangepaste link zie je de _ niet staan door de onderlijning, wanneer je de link opent zie je het wel staan in de adresbalk.

foto's internet

****a !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
na drie dagen *****n doen ze het eindelijk, mag ik je harstikke bedanken voor de snelle hulp.

Ga op zeker je website bezoeken, ik kan er alleen maar wijzer van worden toch.

Bedankt, en een prettig weekend.

Niets te danken :)
Als je toch bezig bent;
Er staat in de titel nieuwe pagina, kan je gelijk even netjes een naampje geven ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan