ftp uploaden van ene externe pc > externe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvcgraphics

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2002
Hallo,

Weet er iemand of er een programma bestaat die bestanden via ftp exporteert.
Maar niet van mijn pc naar een server, of omgekeerd, maar van de ene server naar de andere server.

Didier

Ik begrijp even niet wat je met exporteren bedoeld

Als je op beide server een ftp server installeert zou dat moeten lukken.
Het maakt overigens niet uit of je dit programma nu op een gewone PC of een server installeert.

Een handig proggie is bijvoorbeeld http://www.bpftpserver.com/

neenee, wat ik bedoel.

Ik heb een website, en via ftp moet ik mijn bestanden uploaden naar die server.
Nu ja, ik heb een andere domeinnaam, op een andere server.
Het gaat om vele gigabytes aan bestanden.
Ik wil niet eerst alles op mijn pc zetten, maar rechtstreeks van die ene server (website) naar die andere server (website) versluizen, zonder dat ik ineens 20 giga moet naar mijn pc versluizen, (heb smallband als ik over mijn limiet ga)

Didier

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
OK je bedoeld dan dus eigenlijk van hostprovider naar hostprovider.
Dat zal niet gaan lukken.

Misschien heb je een goede kennis of familie met een beter abonnement waar je een avondje op visite moet gaan.

uitvinding

Denk wel da als er iema,d da op de markt brengt veel centjes kan verdienen... niet?

Didier

Iemand anders een idee?
Dat zou toch moeten bestaan?

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Ja kijk, je moet data dat ergens op een externe PC staat over brengen naar een andere externe PC die ergens anders staat.
Daar is niet zo gemakkelijk in in te breken.
Gelukkig ook niet, want anders zou iedereen zomaar aan jouw bestanden kunnen komen.

Ik mag toch hopen dat hostingproviders zich daar wel goed tegen beveiligd hebben.

Dus geld verdienen zal tijdelijk zijn.

Laatst bewerkt:
jama, da moet dus wel met een paswoord zijn hé. (bvb een software pakket, waar je ipv zoals vele, jou pc en de andere venster, de hostprovider waar je je login an pas invult) maar dan 2 vensters waar je elk je login en paswoord invult.)

Er is daar toch niks verkeerd mee???

Ik spreek over 2 verschillende domeinnamen, dat moet niet persé 2 verschillende hostproviders zijn.

't is kwastie van tijd te sparen, en bandbreedte, en ook tijd natuuurlijk, 't zou veel vlugger gaan allemaal...

.

Volgens mij loopt het met dit soort oplossingen via de eigen verbinding en dat wil de topic starter juist niet.

Juist ja, ...Dat bedoel ik...
Zonder dat het via mijn verbinding passeert...

dvcgraphics,

In dit topic zijn al 4 posts van jou aangepast. Elke bevatte een onnodige quote.(Het quoten van de complete post.. en daarnaast ben jij degene die als eerste na die post reageert.)
Zou je in het vervolg de
reply.gif
knop willen gebruiken ipv de quote.
Scheelt database ruimte. :)

ok

Ach ok, ik had het nog niet door. lol

Zoals je ziet, heb ik het gevonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan