FTP verkennen in Windows Verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartjuh_4

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2005
Hallo,

Als ik een ftp locatie wil verkennen om het een en ander te uploaden gaat dit niet.

Als ik de ftp lokatie intyp en op enter druk opent firefox en gaat firefox naar de lokatie.

Hoe krijg ik dit voor elkaar dat verkenner de ftp lokatie opent en niet firefox.

Groeten,

Bart

Wat heeft dat met uploaden te maken? Ik zeg dat als ik hem open hij firefox opent met die ftp lokatie erin.

Wat ik dus wil zeggen dat het standaard programma dat gebruikt word voor het ftp protocol is gewijzigd naar firefox. terwijl dit windows verkenner moet zijn.

Je snap het niet he? Het gaat bij mij erop WELK PROGRAMMA het FTP protocol opent. Dat is dus ingesteld op FF en moet op Windows Verkenner. Alleen krijg ik dat niet voor elkaar. Ik kan alleen kiezen tussen IE en FF. en in beide kan je niet uploaden maar wel gewoon bestanden bekijken. En JA ik heb rechten ervoor om te uploaden.

Dat is dus wat ik niet wil, ik gebruik nu dan Leechftp. Maar verkenner vind ik veel makkelijker. en dan hoef ik ook niet telkens alle gegevens opnieuw in te tikken.

Probleem opgelost, bij instellingen van IE 7 ftp mapweergave inschakelen aanvinken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan