ftp Zonnet User Homepage mislukt..

Status
Niet open voor verdere reacties.

patsneok

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2002
Hallo,
Ik probeer om via WS_FTP Pro een ftp verbinding op te zetten naar Zonnet, om zo een website aan te passen. Alleen dat lukt niet.

Ik heb als hostname ftp.home.zonnet.nl ingevuld, en bij UserID mijn zonnet inlognaam en bij Password mijn zonnet wachtwoord. Dit zijn toch dezelfde als ik gebruik om mijn webmail van Zonnet uit te lezen?

Ik krijg steeds de melding: Connection closed by remote host.

Wie kan mij helpen?

Vul in bij FTP Host Address: ftp.home.zonnet.nl
Vul in bij FTP site User Name: uw Zon gebruikersnaam
Vul in bij FTP site Password: uw Zon wachtwoord

Komt van

deze site.

Geplaatst door testje
Vul in bij FTP Host Address: ftp.home.zonnet.nl
Vul in bij FTP site User Name: uw Zon gebruikersnaam
Vul in bij FTP site Password: uw Zon wachtwoord

Komt van

deze site.
Die site was ook mijn startpunt. :) :thumb:

Geplaatst door rene_overtoom
Bel je wél in via ZOnnet? Dat moet namelijk!
Nee, ik bel niet in via Zonnet. Ik heb nu ADSL (van HCCnet). Voordat ik ADSL had, belde ik in via Zonnet.

Kan ik, doordat ik ADSL van een andere provider heb, niet via ADSL bij mijn Zonnet homepage komen? Argghh..

als je een andere provider neemt, dan worden al je gegevens bij je oude provider gewist, dus ook je homepage adres & gegevens...dus zul je deze niet kunnen bezoeken of dingen naar toe kunnen uploaden...
maar daarentegen, je nieuwe provider heeft vast een wel een stukkie ruimte voor je over ;)

Geplaatst door JPeetje
als je een andere provider neemt, dan worden al je gegevens bij je oude provider gewist, dus ook je homepage adres & gegevens...dus zul je deze niet kunnen bezoeken of dingen naar toe kunnen uploaden...
maar daarentegen, je nieuwe provider heeft vast een wel een stukkie ruimte voor je over ;)

Dat is niet helemaal waar. Bij Zonnet kan ik nog steeds gewoon mijn e-mail ophalen en versturen. En ik denk dat ik, als ik inbel via Zonnet, ook mijn homepages kan aanpassen. Dat moet ik nog wel uitproberen. Want mijn homepages bestaan nog steeds. :)

Ik ben bang dat ik op zoek moet naar extra webruimte met ftp-verbinding (én het liefste zonder reclame)
Heeft er iemand een goede tip?

Idd kijkt zonnet naar je IP adres.

Jouw hccnet ip hoort niet bij hun, dus kan je niet ftp=en naar je homepage.

Dat je nóg wel kan verzenden is vreemd.
Waarschijnlijk pop je zonnet, maar gebruik je de smtp van hccnet?

t.

Ik doe dit even uit mijn hoofd, ik heb momenteel even niet de beschikking over mijn privé-PC.
Zonnet heeft webmail. http://webmail.zonnet.nl/ Daarmee kun je in ieder geval mail lezen en verzenden. En volgens mij heb ik als HCCnet als smtp ingeschakeld.

Hoe dan ook, ik ben bang dat ik op zoek moet naar extra webruimte met ftp-verbinding (én het liefste zonder reclame)
Heeft er iemand een goede tip?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan