ftp'en ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcel t

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2001
Hallo mensen, wie kan mij vertellen hoe ik kan "ftp'en"?

Ik hoor steeds verhalen van dat je daar wat grotere bestanden van kunt afhalen, films enzo maar ik heb geen idee hoe ik daar kom. ik weet wel dat ik een ftp progje nodig heb, heb het ook wel gebruikt voor up-loaden van homepage, maar hoe kom ik nou op een ftp site?

Ooit de huisregels gelezen? Ik quote even een stukje:
Warez:
Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
Naar warez mag je nooit vragen!
Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!

Ja, de makkelijkste manier om op een ftp-server te komen is met een ftp client.

Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma)
We hebben het hier over films, niet over "illegale films"
Over praten mag altijd! ;)

Je kunt ook via Internet Explorer op een ftp-server komen.

ftp://ftp.planet.nl (werkend voorbeeld).

Internet je vanachter een router dan is het vaak noodzakelijk het volgende te doen: Ga naar > Extra > internetopties > tabblad 'geavanceerd'

Zoek naar 'Passief ftp-protocol gebruiken' en vink deze aan. Ergens erboven staat 'Mapweergave voor ftp-sites weergeven' en die moet ook aangevinkt zijn.

Iets te vlug gelezen, dacht dat hij wil de waar hij dan die films zou kunnen vinden:o. :(

Dat was niet de bedoeling, ik wou gewoon wat algemene info over het ftp gebeuren, ik speur hier lang genoeg rond om te weten wat wel en niet de bedoeling is van deze site. maar toch bedankt voor de info

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan