fuif site

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Mettes

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2007
Hallo iedereen

Ik ben bezig geweest aan de site voor onze chiro fuif in oktober.
Graag had ik jullie mening gehad of hij goed is.
Er onbreekt nog beetje info aangezien er over de line-up en prijs nog vergaderd moet worden.

Hier de site.

Hij is met templates opgebouwd aangezien ik nu pas me ga verdiepen in een meer dynamische site.

Alvast bedankt!

Ja,

- in IE6 is de standaardbug dat je header-plaatje grijs is. Hier is een fix voor te vinden, maar je kan r ook gewoon een '.gif' van maken.
- in IE6 is de linkerkant 'onder de footer' geschoven - zie screenshot. Dit is in elke pagina.

Firefox geeft de website wel goed weer, dus alleen een paar schoonheidsfoutjes in ie6.

Overgens, check de w3 validator. (http://validator.w3.org/check?uri=h...(detect+automatically)&doctype=Inline&group=0) - je zegt wel dat het xhtml strict is, maar dat is het dus niet ;)
(niet dat mensen daar slecht over gaan slapen overgens. Het is maar een testje.) - heb je het zelf gemaakt, met iets van dreamweaver ofzo?

:thumb:

[edit] ohja, screenshot :p [/edit]

Bijlagen

• screenietje.JPG
    screenietje.JPG
    75,3 KB · Weergaven: 21
Laatst bewerkt:
zal het proberen aan te passen heb zelf enkel IE7 dus niet getest met de 6.

Site is vooral gemaakt met dreamweaver en Bluefish afhankelijk waar ik werkte (pc windows laptop linux).

Bedankt

Die grijze letters, het is net of ik wat aan m'n ogen mankeer, ze zijn een beetje wazig.
(hoort misschien ook zo, maar ik vind het in ieder geval niet prettig kijken)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan