Fujitsu C series Lifebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Foxtrot00

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2008
Ik heb van mijn vader een laptop (lifebook C1110) gekregen aangezien hij een nieuwe moest hebben voor het werk. De laptop is voor mijn doen langzaam aangezien er maar 512 mb ram in zit en de processer en de videokaart niet egt veel voorstellen. Nu is mijn vraag kun je deze dingen veranderen ? De gewone pc is geen probleem maar een laptop :P

Iemand advies ?

Mvg, Fox

ram kun je upgrade, processor niet tot zeer lastig en de videokaart bij een aantal notebooks waar geen fujitsu bijzit

hoe bedoel je waar geen fujitsu bij zit ? Dxdiag geeft aan dat er intel graphics controller in zit met maar liefst 64 MB :O :P aan videogeheugen erg LAAAAAANNNNGGZAAAAMM dus :P
En waarom is de processer lastig ?
ik neem aan dat het RAM gewoon een kwestie is van openmaken nieuw ram derin en klaar. Of zijn hierbij ook limieten net zoals een pc ? (bijv aantal slots en snelheid ) ??

Mvg, Jordi

Bij een SO-DIMM (laptop geheugen) bij je inderdaad ook gewoon verschillende type en snelheden.
Vaak zie je dat voor het geheugen bij een laptop een apart klepje is gemaakt.

Ja die RAM Slots had ik al gevonden ( blijkt niet zo lastig :P) maar is er een manier om de Videokaart te verwisselen ?

Videokaart en processor kun je NIET vervangen helaas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan