Fujitsu garantie harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

parkduinwijk

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2006
Hallo lezers,

Vraag van mij is wat doen.
Heb hier uit mijn laptop een harde schijf die kapot is.
Schijf is net nog geen jaar oud en gemeld aan Fujitsu dat hij defect is.
Antwoord was dat ik naar de zaak moet gaan waar hij gekocht is.
Zaak bestaat niet meer mailde ik naar Fujitsu en kreeg als antwoord dat het jammer was maar verder konden ze me niet helpen.

Graag uw advies.
Met dank,
André

Eérst verantwoordelijke is 100% de detailhandel waar een apparaat is gekocht. Bestaat die niet meer dan is de fabrikant van een apparaat gedurende de garantietermijn 101% verantwoordelijk voor de claimafhandeling. De fabrikant van de laptop, ic. Fujitsu, is notabene de verstrékker van de overall garantie. Even aanhouden dus............

Laatst bewerkt:
Je moet je melden bij de fabrikant van jou laptop. Die kan jou waarschijnlijk wel verder helpen. Een losse schijf kun je niet aanmelden bij de fabrikant daarvan. De garantie van die schijf is normaal 3 jaar ongeveer, maar de fabrikant die jou laptop heeft gemaakt koopt die garantie af bij de Fujitsu in dit geval. Als je een lossen schijf van Fujitsu in de winkel zou kopen zou je hem wel aan kunnen melden rechtstreeks bij Fujitsu.

Succes

Ron

Het bericht hierboven beschrijft tot tig-cijfers nauwkeurig achter de komma hoe het in het burgerrecht is geregeld.
Idd. naar FJ toe (met de hele laptop) en even blijven aanhouden.

Bewaar in vredesnaam zorgvuldig het mailtje dat je hebt gekregen (datum i.v.m. verstrijken garantietermijn !!!) nog beter is eigenlijk een briefje naar FJ en dan het antwoord per post ontvangen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan