Fujitsu harde schijf accepteerd geen iso bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

jasperk

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2009
Beste helpmijers,

Ik krijg het niet voor mekaar om naar mijn onlangs aangeschafte Fujitsu HD (500GB HandyDrive) .ISO bestanden te kopiëren. Ondanks dat er voldoende schijfruimte is krijg ik de melding dat deze ontbreekt en ik een schijfopruiming moet doen. Is dit te verhelpen?

Alvast bedankt voor de tips!

In welk bestandssysteem werkt je hardeschijf? Waarschijnlijk staat het op FAT32. Als er geen data opstaat kan je de schijf laten formatteren op NTFS formaat.

Als er wel data opstaat zal je de volgende commando even moeten gebruiken in CMD.

CONVERT x: /FS:NTFS

Waarbij X voor de schijfletter staat.

Bedankt voor de tip.:thumb:
Moet ik nog wel even weten wat CMD is... :rolleyes:

Probleempjes:
Ik heb CMD gevonden en de convert proberen uit te voeren. Toen werd aangegeven dat er fouten op de schijf waren en ik CHKDSK moest doen, dit heb ik gedaan voor hetzelfde volume. Het resultaat: geen gevonden fouten...
Hoe nu verder?

Laatst bewerkt:
Vriend plaats het als bijlage niet als IMG

Ehe.. Niet dat ik nu een discussie wil starten.. Maar heb je hier niet al eerder iemand mee gehad? Of was dat iemand anders (Als dat zo is, sorry :P).

@ Jasperk,

Staat er belangrijke data op de schijf?

Bij deze

Zie bijlage

Bijlagen

• Overzichtje.jpg
    Overzichtje.jpg
    76,6 KB · Weergaven: 39
Ja, er staat een backup op van mijn laptop van 30GB als meest belangrijkste.

Heb de bijlage snel bekeken. Schijnt dat je schijf al NTFS is.

Zou je die backup even op de gewone schijf willen zetten, en dan de externe schijf even willen formatteren (Deze computer -> Rechtermuis knop op de schijf -> Format(teren)).

En als het klaar is nog een keer proberen. Uiteraard als NTFS anders kan je nog even converteren.

Het probleem is dat hoewel het blangrijkste de backup is dat ik nergens ruimte heb om al de data op te slaan die op de harde schijf staat. Zijn er andere mogelijk heden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan