Fujitsu Siemens Amilo met Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scubasas

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jun 2010
Berichten
2
Hallo allemaal,

Mijn laptop met Win Vista erop start niet meer op! Dwz in de veilige modus en de normale modus start hij op hij laadt van alles en daarna zwart scherm met alleen de muiscursor.
Dit probleem is gisteravond ontstaan nadat windows een update heeft gemaakt. 9 benodigde updates en 6 optionele updates.
Ik heb helaas geen recovery disk. (was het maar wel zo, leermomentje)
Na een korte tijd krijg ik in het zwarte scherm wel een soort v vorm schermbeveiliging (alleen in veilige modus)

Neem aan dat ik iets fout heb gedaan maar heb geen clue wat.

So please somebody HELLLLLUP
 
En opstarten met F8 en daarna de laast bekende goede configuratie terugzetten (sorry ik heb engels: last good know configuration)? gaat dat?
 
Ik heb dit ook gehad, ik heb ook Fujistu Siemens, en ik kreeg ook zwart beeld na een update van vista. Het is al poosje geleden, en heb ook van alles geprobeerd. Ik had gelukkig een Vista CD en heb het opnieuw geinstalleerd, toen was alles weer normaal.
Nog steeds heb ik wel last van die *** updates, dat je steeds moet wachten.. maar hij doet het bij mij wel weer.

Opnieuw de CD erin doen lijkt me de beste optie, bij mij had ie al m'n documenten opgeslagen in windows.old

Maar, je hebt zeker die CD niet?
 
Vista staat bekend om de updateproblematiek. En het moeilijk oplossen daarvan
 
@ Zaagmans en Mikey,

Probleem heb ik opgelost door inderdaad opnieuw te installeren. Gelukkig partitie van harde schijf. 1x sys en 1 x data dus niets verloren.
De F8 naar last known good configuration werkte helaas niet. Scherm bleef zwart met enkel de muiscursor. Via de Fujitsu Siemens site erachter gekomen dat dit model een beeldschermfout heeft waarvoor in het jaar van aanschaf de update had moeten worden gedaan bij hun. Sinds April is mijn versjouweable 2 jr dus 'TE LAAT'. Maarja hij werkt weer en nu stukkie bij beetje alle updates weer binnenhalen.

Thanks in ieder geval voor jullie advies
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan