InfectedBlood
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 jul 2005
Heey,
Ik ben een eerstejaars student informatica en heb voor m'n opleiding een laptop gekocht:
Fujitsu-Siemens Amilo Pi 1536
Intel Core Duo T2300 @ 1.66 GHz
FUJITSU MHV2100BH ATA Device (120 Gb, 7200 rpm)
RAM: 1024 MB DDR2 533 MHz, Max 3 GB
15.4 inch Clearbrite 1280 x 800 resolution
ATI Radeon Mobility X1400 128 MB (512MB Hypermemory)
Philips DVD +-RW Dual Layer drive
1 x Expresscard; SD/MMC/MS card slot
3 x USB 2.0 (2 on left, 1 on right)
Firewire port (right)
DVI output (right)
S-Video out (right)
Gigabit Ethernet LAN (right)
Headphone and SPDIF optical combined (left)
Microphone (left)
Modem Telephone jack V.92 56 K (back)
Power (back)
4400MAh Li-Ion battery
Ik heb vanaf m'n opleiding de kans gekregen om Windows Vista Business te kunnen installeren. Ik heb verschillende checks gedaan en overal kwam eruit dat mn laptop Vista aankon. Ik heb m dus geinstalleerd en het draait lekker
Af en toe loopt Vista echter vast en ik vroeg me af of dit zou kunnen komen door mn RAM geheugen? Het was aangeraden om 2Gb te hebben....
Wanneer ik meerdere middelzware en zware programma's naast elkaar wil draaien (zoals Windows Live Messenger, Firefox, Thunderbird & Photoshop) gaat Vista helemaal flippen en moet ik m weer opnieuw starten. Dus, zou het verstandig zijn om een extra Gig RAM aan te schaffen?
Groeten,
Frank
Ik ben een eerstejaars student informatica en heb voor m'n opleiding een laptop gekocht:
Fujitsu-Siemens Amilo Pi 1536
Intel Core Duo T2300 @ 1.66 GHz
FUJITSU MHV2100BH ATA Device (120 Gb, 7200 rpm)
RAM: 1024 MB DDR2 533 MHz, Max 3 GB
15.4 inch Clearbrite 1280 x 800 resolution
ATI Radeon Mobility X1400 128 MB (512MB Hypermemory)
Philips DVD +-RW Dual Layer drive
1 x Expresscard; SD/MMC/MS card slot
3 x USB 2.0 (2 on left, 1 on right)
Firewire port (right)
DVI output (right)
S-Video out (right)
Gigabit Ethernet LAN (right)
Headphone and SPDIF optical combined (left)
Microphone (left)
Modem Telephone jack V.92 56 K (back)
Power (back)
4400MAh Li-Ion battery
Ik heb vanaf m'n opleiding de kans gekregen om Windows Vista Business te kunnen installeren. Ik heb verschillende checks gedaan en overal kwam eruit dat mn laptop Vista aankon. Ik heb m dus geinstalleerd en het draait lekker

Wanneer ik meerdere middelzware en zware programma's naast elkaar wil draaien (zoals Windows Live Messenger, Firefox, Thunderbird & Photoshop) gaat Vista helemaal flippen en moet ik m weer opnieuw starten. Dus, zou het verstandig zijn om een extra Gig RAM aan te schaffen?
Groeten,
Frank
Laatst bewerkt: