fujitsu Siemens laptor drivers probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

devasish85

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2002
Ik heb een klein probleempie met de drivers van een Fujitsu Siemens laptop

Amilo a7640W

Daarvan wilde ik de drivers van de netwerkkaart (zie plaatje) installeren maar dat lukt me niet.

http://www.fujitsu-siemens.com/products/mobile/notebooks/amilo_a_7640.html

Op die site heb ik die drivers wel gevonden maar kan die ik wil installeren niet installen. Ik heb ook geprobeerd om de drivers via het gedownloade mapje te zoeken maar ook dat werkt niet.....

Als het een laptop met internetaansluiting is, doe dan het volgende. Klik is het config.scherm op systeem. Kies tabblad hardware en knop apparaatbeheer. Ga op de netwerkadaptor staan waarbij het gele uitroepteken staat. Klik hierop met je rechter muis. Klik op stuurprogramma's bijwerken. Windows vraagt of het verbinding mag maken met Windows update (internet) geeft toestemming en laat hem zoeken. Werkt dit niet of heb je geen internet aansluiting dan kun je deze handelingen ook volgen echter zul je aan het einde ipv op het www op je had moeten zoeken naar de map waar de drivers staan. succes

Dat heb ik ook gedaan aangeven in welke map die moet vinden, maar hij kan niet zoeken in die map die ik gedownload had van die site...?

Geplaatst door devasish85
Dat heb ik ook gedaan aangeven in welke map die moet vinden, maar hij kan niet zoeken in die map die ik gedownload had van die site...?

kijk eens via je verkenner in die map, staat daar ook een setup of *.*exe bestand in? Probeer dat bestand eens te openen/installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan