shotsailor
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 dec 2003
Enige tijd geleden heb ik een dubieus fototoestelletje aangesloten op de USB poort. Daarna zijn de problemen met de usb poorten begonnen. twee van de drie poorten deden het niet meer. 1 poort werkte nog. Die doet het nu ook niet meer. Apparaten die al geinstallleerd waren worden niet meer herkend en de poort valt om de paar seconden uit.Niet meer te gevruiken dus. XP opnieuw geinstalleerd in de hoop dat het een software probleem zou zijn...eigenlijk tegen beter weten in. Geen resultaat.
Had in de computerzaak al gezien dat er losse USB units voor laptops zijn. De boel opengeschroefd...maar volgens mij zijn de poorten rechtstreeks op het moederbord gesoldeerd en valt er niks te vervangen.
Is dit met een klein beetje hobby ervaring nog zelf op te lossen of betekent dit dat ik de laptop ter reparatie moet aanbieden? En wat kan me deze grap ongeveer gaan kosten. Het is een Amilo 1425 van twee jaar oud.
Had in de computerzaak al gezien dat er losse USB units voor laptops zijn. De boel opengeschroefd...maar volgens mij zijn de poorten rechtstreeks op het moederbord gesoldeerd en valt er niks te vervangen.
Is dit met een klein beetje hobby ervaring nog zelf op te lossen of betekent dit dat ik de laptop ter reparatie moet aanbieden? En wat kan me deze grap ongeveer gaan kosten. Het is een Amilo 1425 van twee jaar oud.